
Η εταιρεία διαχείρισης τερματικών Cosco Shipping Ports εγκαινίασε σύμφωνα με δελτίο τύπου που εξέδωσε, ένα νέο τερματικό εμπορευματοκιβωτίων στον ποταμό Yangtze της Κίνας. Το τερματικό Wuhan Yangluo International Port Water-Rail Intermodal Container Transport Project (CSP Wuhan Terminal) είναι ένα διατροπικό τερματικό στο οποίο λόγω του ολιστικού τρόπου με τον οποίο έχει σχεδιαστεί, οι θαλάσσιες και σιδηροδρομικές μεταφορές είναι απρόσκοπτα συνδεδεμένες.
To CSP Wuhan Terminal αποτελεί το πρώτο αυτοματοποιημένο διατροπικό τερματικό στον ποταμό Yangtze καθώς διαθέτει τεχνολογικά υπερσύγχρονες και «έξυπνες» εγκαταστάσεις οι οποίες μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν αυτόνομα οχήματα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (Driverless Container Vehicles – DCV) που συνδέουν απευθείας τις γερανογέφυρες της αποβάθρας με την περιοχή διαχείρισης των σιδηροδρομικών φορτίων. Το τερματικό εκτείνεται σε μία έκταση περίπου 57 εκταρίων ενώ το ύψος της συνολικής επένδυσης για την κατασκευή του ξεπέρασε τα $418 εκατ. δολάρια (2,7 δισ. Κινεζικά Γουάν). Το τερματικό το οποίο κατασκευάστηκε μέσα σε ένα μόλις χρόνο αναμένεται να ολοκληρωθεί πλήρως το 2022, και στόχος της Cosco είναι την προσεχή τριετία η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων να φτάσει τα 1 εκατ. TEUs κατ’ έτος, ενώ η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων μέσω σιδηροδρόμου να φτάσει αντίστοιχα τα 500.000 TEUs το χρόνο, κάτι που αναμένεται να μειώσει σημαντικά το κόστος του «τελευταίου μιλίου» των διατροπικών μεταφορών.
Μέσω της εξειδίκευσης που διαθέτει η Cosco Shipping Ports στη διαχείριση τερματικών αλλά και της προσφοράς πολλαπλών υπηρεσιών μεταφοράς, το τερματικό CSP Wuhan Terminal στοχεύει στο να καταστήσει την περιοχή της Wuhan σε σημαντικό ναυτιλιακό και διατροπικό κόμβο εμπορίου στον ποταμό του Yangtze και μέσω αυτού να την συνδέσει με τον υπόλοιπο κόσμο, ενισχύοντας κατ΄ αυτόν τον τρόπο την οικονομική ανάπτυξη και διευκολύνοντας τους πελάτες του να επεκτείνουν τις επιχειρήσεις τους σε όλη τη χώρα, καθώς και στο εξωτερικό, καθιστώντας τα προϊόντα τους (που έχουν κατασκευαστεί στην Κίνα) διαθέσιμα στην παγκόσμια αγορά.
Φωτό: ports.coscoshipping.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η προστασία και η ασφάλεια των πληρωμάτων να καταστεί η πρώτη προτεραιότητα για όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ναυτική…
Οι Χούθι ανέλαβαν σήμερα την ευθύνη για την επίθεση στο υπό λιβεριανή σημαία ελληνόκτητο φορτηγό πλοίο «Eternity C», τη δεύτερη επίθεση που εξαπολύουν οι…
Η ναυτική αποστολή της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Ερυθρά Θάλασσα ανακοίνωσε σήμερα ότι περισυνελέγησαν από τη θάλασσα έξι μέλη πληρώματος του υπό λιβεριανή σημαία ελληνόκτητου…
Ολοκληρώθηκε το σπουδαίο deal μεταξύ των αδελφών Αγγελόπουλων και της οικογένειας Τσάκου για τη χορηγία της ΚΑΕ Ολυμπιακός, μέσω συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε η…
Τις τελευταίες εβδομάδες, ένας σημαντικός αριθμός αναλυτών κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την πιθανότητα μιας μελλοντικής πολεμικής σύρραξης μεταξύ της Ρωσίας και του…
Η τεχνολογία των πλωτών πυρηνικών σταθμών παραγωγής ενέργειας (Floating Nuclear Power Plants – FNPPs) ανοίγει έναν νέο ορίζοντα στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε…
Η τεχνολογία δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα εν πλω (Onboard Carbon Capture ‒ OCC) περνά πλέον από τη θεωρία στην πράξη. Για πρώτη φορά παγκοσμίως,…
Από τις 10 Ιουλίου και μετά, η AEGEAN επαναφέρει μέρος του της προγράμματος από και προς Βηρυτό (Λίβανος). Σύμφωνα με ενημέρωση της AEGEAN, από…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ