OOCL: Σημαντική αύξηση εσόδων και διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων

OOCL: Σημαντική αύξηση εσόδων και διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων

71
OOCL: Σημαντική αύξηση εσόδων και διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων

H κινεζική εταιρεία τακτικών γραμμών Orient Overseas Container Line (ΟΟCL), που αποτελεί θυγατρική της COSCO, δημοσιοποίησε τα οικονομικά αποτελέσματα για το β΄ τρίμηνο του 2021, τα οποία και αποτελούν μία ακόμα ισχυρή ένδειξη για τις προοπτικές κερδοφορίας του κλάδου. Ειδικότερα, κατά το β΄ τρίμηνο, που ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου, η OOCL κατέγραψε αύξηση στα μεταφερόμενα φορτία της τάξης του 15,4% και αύξηση στα συνολικά έσοδα κατά 119% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Τα συνολικά έσοδα της εταιρείας ξεπέρασαν τα $3,4 δισ.

Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου που εξέδωσε η εταιρεία, η διαθέσιμη χωρητικότητα αυξήθηκε κατά 12,4%, ενώ ο συντελεστής φόρτωσης ήταν κατά 2,2% υψηλότερος σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020. Συνολικά, το μέσο έσοδο ανά μεταφερόμενο TEU αυξήθηκε κατά 89,7% σε σύγκριση με το β΄ τρίμηνο της περσινής χρονιάς.

Αντίστοιχα, σε επίπεδο εξαμήνου, τα συνολικά φορτία αυξήθηκαν κατά 19,5% σε σχέση με το α΄ εξάμηνο του 2020, ενώ τα συνολικά έσοδα κατέγραψαν αύξηση 107,6%, φτάνοντας κοντά στα $6,5 δισ. Η διαθέσιμη χωρητικότητα επίσης αυξήθηκε σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο κατά 13,7%, όπως και ο συντελεστής φόρτωσης, που κατέγραψε αύξηση 4,2%. Τέλος, το μέσο έσοδο ανά μεταφερόμενο TEU αυξήθηκε κατά 73,8% σε σχέση με το α΄ εξάμηνο του 2020.

Η εντυπωσιακή απόδοση της OOCL αντικατοπτρίζεται πιο ευκρινώς στα αποτελέσματα που κατέγραψε ανά εμπορικό δρόμο. Ειδικότερα, η εταιρεία στον εμπορικό δρόμο Ασίας-Ευρώπης σημείωσε αύξηση στα διακινηθέντα εμπορευματοκιβώτια σε σχέση με το 2020 τόσο σε επίπεδο τριμήνου (19,4%) όσο και σε επίπεδο εξαμήνου (19,8%). Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η εν λόγω αύξηση οδήγησε σε εκτόξευση των εσόδων κατά 203,6% σε επίπεδο τριμήνου και κατά 183,4% σε επίπεδο εξαμήνου. Αντίστοιχα, στον ενδο-ασιατικό και στον εμπορικό δρόμο Ασίας-Αυστραλίας, όπου η εταιρεία με έδρα το Χονγκ Κονγκ διακινεί τα περισσότερα εμπορευματοκιβώτια, οι ποσοστιαίες αυξήσεις στα διακινηθέντα φορτία ήταν ακόμα μεγαλύτερες (20,5% σε επίπεδο τριμήνου και 24,3% σε επίπεδο εξαμήνου), γεγονός που οδήγησε σε αύξηση των εσόδων κατά 119% σε σχέση με το β΄ τρίμηνο του 2020 και κατά 107,6% σε σχέση με το α’ εξάμηνο του 2020.

Στον εμπορικό δρόμο του Ειρηνικού, η αύξηση των μεταφερόμενων φορτίων ήταν μικρότερη (9,9% σε επίπεδο τριμήνου και 17,2% σε επίπεδο εξαμήνου), ωστόσο οι αυξήσεις στα έσοδα ήταν εξίσου σημαντικές (91,5% σε σχέση με το β΄ τρίμηνο του 2020 και 88,4% σε σχέση με το α΄ εξάμηνο του 2020). Τέλος, στον εμπορικό δρόμο του Ατλαντικού, αν και η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων μειώθηκε κατά 2,8% σε επίπεδο τριμήνου, ενώ παρέμεινε στα ίδια επίπεδα σε σχέση με το α΄ εξάμηνο του 2020, τα έσοδα για την εταιρεία αυξήθηκαν κατά 68,4% και 36% αντίστοιχα.

Φωτό: Focke Strangmann/ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.