
H Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA) ανακοίνωσε τη Δευτέρα 12 Ιουλίου ότι μερικά από τα αεροσκάφη Boeing 787 Dreamliner έχουν ένα νέο ζήτημα ποιότητας στην κατασκευή τους, το οποίο η Boeing θα πρέπει να διορθώσει πριν από την παράδοση των αεροσκαφών.
Η FAA ανακοίνωσε ότι το πρόβλημα αυτό εντοπίζεται «κοντά στο ρύγχος συγκεκριμένων αεροσκαφών του τύπου, που βρίσκονται στο απόθεμα αεροσκαφών της Boeing και τα οποία δεν έχουν παραδοθεί στους πελάτες της. Το ζήτημα που υπάρχει, εντοπίστηκε στο πλαίσιο της εκτεταμένης επιθεώρησης συστημάτων στις διαδικασίες παραγωγής της Boeing για το 787, που έχει απαιτήσει η FAA».
Η FAA πρόσθεσε ότι «παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχει άμεσος κίνδυνος για την ασφάλεια των πτήσεων, η Boeing έχει δεσμευτεί για τεχνικές παρεμβάσεις σε αυτά τα αεροσκάφη, πριν από την έναρξη των παραδόσεών τους».
Σύμφωνα με την ίδια υπηρεσία, μία επανεξέταση δεδομένων «θα καθορίσει αν παρόμοιες τεχνικές παρεμβάσεις θα πρέπει να γίνουν και στα 787 που βρίσκονται ήδη σε εμπορική χρήση».
Η Boeing αρνήθηκε να σχολιάσει. Το Reuters αναφέρθηκε πρώτο στο νέο ζήτημα που προέκυψε με την παραγωγή του 787 Dreamliner. Η εταιρία έχει περίπου 100 αεροσκάφη του ίδιου τύπου που δεν έχουν παραδοθεί στους πελάτες της, στο απόθεμά της.
Η Boeing ανέστειλε τις παραδόσεις του 787 στα τέλη Μαΐου, μετά τις ανησυχίες που εξέφρασε η FAA σχετικά με την προτεινόμενη μέθοδο επιθεώρησης, ανακοινώνοντας ότι «αναμένει περισσότερα δεδομένα από την Boeing πριν αποφασίσει, αν η λύση, που προτείνει η εταιρία, καλύπτει τους κανονισμούς ασφάλειας».
Η FAA τον Μάιο, είχε εκδώσει δύο οδηγίες σχετικά με την καταλληλόλητα πτήσης, προκειμένου να ρυθμιστούν θέματα που σχετίζονται με τα αεροσκάφη που βρίσκονται σε υπηρεσία.
Φωτό: KIMIMASA MAYAMA/ APE-MPE
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ