
H νεοφυής εταιρεία κατασκευής υπογειοποιημένων τούνελ του Elon Musk, Βoring Co., σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, διερευνά την κατασκευή σημαντικά μεγαλύτερων τούνελ, προκειμένου να επεκτείνει το επιχειρησιακό εύρος της εταιρείας στις εμπορευματικές μεταφορές.
Τα νέα τούνελ διαμέτρου 21 ποδών, που προωθεί η εταιρεία σε δυνητικούς πελάτες, έχουν διάμετρο σημαντικά μεγαλύτερη από τα τούνελ που έχει έως τώρα κατασκευάσει (12 πόδια). Η αύξηση της διαμέτρου θα μπορούσε να χωρέσει έως και δύο εμπορευματοκιβώτια το ένα δίπλα στο άλλο, σύμφωνα με αντίγραφο των σχεδίων που εξασφάλισε το Bloomberg.
Αν και όταν ιδρύθηκε η εταιρεία, το 2016, ο Μusk δήλωνε ότι θα κατασκευαστούν τούνελ μήκους εκατοντάδων μιλίων, προκειμένου να προωθηθούν οι γρήγορες μεταφορές και να λυθεί το κυκλοφοριακό πρόβλημα, προσφάτως η εταιρεία επαναπροσδιόρισε τους στόχους της, προωθώντας μικρότερα projects εντός πόλεων. Το πιο πρόσφατο εξ αυτών αποτελεί η κατασκευή ενός τούνελ 1,7 μιλίων κάτω από το Λας Βέγκας.
Σε κάθε περίπτωση, η κατασκευή τούνελ για εμπορευματικές μεταφορές θεωρείται από ειδικούς απολύτως εφικτή, καθώς τα εμπορευματοκιβώτια θα μεταφέρονται πάνω σε πλατφόρμες (με μήκος όσο και αυτό των εμπορευματοκιβωτίων), οι οποίες θα τροφοδοτούνται μέσω μπαταριών. Ο σημαντικός περιορισμός του έργου είναι το κόστος, καθώς και η επιλογή των περιπτώσεων όπου τα τούνελ θα εξυπηρετούν καλύτερα, έναντι του δρόμου, τα εμπορεύματα.
Οι υπόγειες εμπορευματικές μεταφορές, αντί των χερσαίων ή των σιδηροδρομικών, αποτελούν ένα πάγιο όνειρο των πολιτικών μηχανικών, ωστόσο η υλοποίηση ενός τέτοιου σχεδίου αποτελεί δύσκολο εγχείρημα, λόγω του απαιτούμενου κόστους αλλά και των εγκρίσεων που απαιτούνται. Η Boring Co. προτίθεται να υπερκεράσει τα εμπόδια αυτά και ήδη διαπραγματεύεται με την κομητεία του San Bernardino της Καλιφόρνια, προκειμένου να κατασκευάσει ένα εμπορευματικό τούνελ 4 μιλίων, το οποίο θα συνδέει έναν σιδηροδρομικό σταθμό με το τοπικό Διεθνές Αεροδρόμιο του Οντάριο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ