
To Round Table φορέων της ναυτιλίας και ο OCIMF με ανακοίνωσή τους εξέφρασαν την πλήρη στήριξή τους στο νέο Deep Blue Project της Νιγηρίας.
Η Νιγηρία ανακοίνωσε την Πέμπτη 10 Ιουνίου μια σημαντική επένδυση σε στρατιωτικές υποδομές και υποδομές επιβολής του νόμου για τη διασφάλιση του θαλάσσιου τομέα της στο πλαίσιο της ενίσχυσης δράσεων για την αντιμετώπιση της πειρατείας στον Κόλπο της Γουινέας. Επικεφαλής του project θα είναι η Nigerian Maritime Safety Agency (NIMASA) και στόχος είναι η ενίσχυση της ασφάλειας στην περιοχή και η μείωση των περιστατικών πειρατείας, ληστρικών επιθέσεων και άλλων παράνομων δράσεων στα ύδατα της Δυτικής Αφρικής.
Ένα κέντρο ελέγχου στο Λάγος θα συντονίζει το έργο και τις επιχειρήσεις δύο πλοίων ειδικών αποστολών, δύο αεροσκαφών ειδικών αποστολών, 17 σκαφών ταχείας απόκρισης ικανών να κινούνται με ταχύτητες έως 50 κόμβων, τριών ελικοπτέρων και τεσσάρων διά αέρος drones, παρέχοντας κάλυψη 24 ώρες το 24ωρο 7 ημέρες την εβδομάδα για την περιοχή.
O Guy Platten, γενικός γραμματέας του ICS, δήλωσε σχετικά ότι «το Deep Blue Project μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα στη μάχη ενάντια στην πειρατεία στον Κόλπο της Γουινέας».
Για το project, o David Loosley, γενικός γραμματέας της BIMCO, ανέφερε ότι «αντιπροσωπεύει μια σημαντική ευκαιρία για την επέκταση ισχύος του νόμου και της τάξης σε συνεργασία με διεθνείς δυνάμεις.
Η Katharina Stanzel, Managing Director της INTERTANKO, σχολίασε: «Η INTERTANKO πιστεύει ότι η έναρξη του Deep Blue Project είναι μια απτή απόδειξη ότι “το ρεύμα” έχει στραφεί ενάντια στη μάστιγα της πειρατείας».
Ο Κώστας Γκόνης, γενικός γραμματέας της INTERCARGO, αφού συνεχάρη τις νιγηριανές αρχές για την πρωτοβουλία, τόνισε ότι το Deep Blue Project θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στη μείωση της πειρατείας και των ένοπλων ληστειών, στην προστασία των ναυτικών, των πλοίων και του εμπορίου που εξυπηρετεί τους λαούς των χωρών της περιοχής.
Φωτό: Simmo Simpson/AΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Από τις 17 Ιουνίου 2025, όλα τα πλοία με μήκος μεγαλύτερο των 24 μ. που εισέρχονται στα ύδατα της Βραζιλίας θα πρέπει να καταφθάνουν…
Την καθοδική τους πορεία συνέχισαν οι ναύλοι των containerships την προηγούμενη εβδομάδα, με τη ναυλαγορά να καταγράφει απώλειες για τέταρτη διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ