
Η εταιρεία Global Ship Lease ανακοίνωσε προ ολίγων ημερών ότι προέβη σε συμφωνία για την απόκτηση δώδεκα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από την Borealis Finance LLC, η μέση χωρητικότητα των οποίων είναι περίπου τα 3.000 TEUs, ενώ ο σταθμισμένος μέσος όρος ηλικίας τους είναι τα έντεκα έτη. Το συνολικό ποσό για την εν λόγω αγορά ανήλθε στα $233,9 εκατ.
Όλα τα πλοία είναι ναυλωμένα για τους επόμενους τρεις έως και είκοσι πέντε μήνες από μεγάλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην αγορά τακτικών γραμμών. Με την προσθήκη των δώδεκα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, ο στόλος της εταιρείας θα αποτελείται από 62 containerships, η συνολική χωρητικότητα των οποίων ανέρχεται στα 322.770 TEUs, γεγονός που καθιστά την Global Ship Lease την όγδοη μεγαλύτερη ναυλώτρια εταιρεία (Νon-Οperating Οwner ‒ ΝΟΟ) containerships σε όρους χωρητικότητας.
Τα δώδεκα πλοία, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, θα παραδοθούν κατά το γ΄ τρίμηνο του 2021. Η Global Ship Lease αναμένει ότι θα χρηματοδοτήσει τη συγκεκριμένη αγορά με διαθέσιμα μετρητά, νέο τραπεζικό δανεισμό καθώς και μέσω της έκδοσης στους πωλητές $35 εκατ. από τα υφιστάμενα 8% μη εξασφαλισμένα γραμμάτια (Senior Unsecured Notes).
Ο κ. Γιώργος Γιουρούκος, εκτελεστικός πρόεδρος της Global Ship Lease, σχολίασε ότι η συμφωνία για την αγορά των δώδεκα πλοίων θα επιδράσει θετικά στις ταμειακές ροές από την πρώτη κιόλας ημέρα, χωρίς να απαιτηθεί πρόσθετη έκδοση κοινών μετοχών. Τα πλοία έχουν έναν ελκυστικό συνδυασμό υφιστάμενων μεσοπρόθεσμων ναυλώσεων καθώς και ανοδικές προοπτικές στο σχετικά άμεσο μέλλον μέσα από την ανανέωση των ναυλώσεων σε μια περίοδο που τόσο οι τιμές ναύλωσης όσο και η διάρκειά τους είναι σημαντικά υψηλότερες από τα επίπεδα των τελευταίων ετών. Τέλος, η προσθήκη των εν λόγω πλοίων στον στόλο της Global Ship Lease θα αυξήσει την έκθεση της εταιρείας στα τμήματα της αγοράς των feeder και των Handysize πλοίων, των οποίων οι τιμές ναύλωσης έχουν εκτοξευτεί λόγω της ισχυρής ζήτησης. Μάλιστα, ήδη η εταιρεία έχει ξεκινήσει συζητήσεις προκειμένου να εξασφαλίσει τη μελλοντική ναύλωσή τους με όρους που να αντικατοπτρίζουν τις εξαιρετικά ευνοϊκές συνθήκες της αγοράς.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Queensway ολοκλήρωσε με επιτυχία την επίβλεψη ενός νεότευκτου έργου, επιβλέποντας κάθε στάδιο, από την κοπή του χάλυβα έως την τελική παράδοση, με ακρίβεια…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε την απόφασή του για επιβολή δασμών 50% στις εισαγωγές από τη Βραζιλία, κοινοποιώντας μέσω Truth Social την…
Δύο μεγάλες αναπλάσεις του δήμου Λαυρεωτικής στις δύο μεγάλες πόλεις του, φιλοδοξούν όχι μόνο να αλλάξουν την αισθητική εικόνα, αλλά να βελτιώσουν τόσο την…
Με την προσθήκη ενός νέου Airbus A320neo, που συνδυάζει υψηλή απόδοση και σημαντικά μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, ενισχύει τον στόλο της η αεροπορική εταιρεία SKY…
Η κυβέρνηση του Ισραήλ και το παλαιστινιακό ισλαμιστικό κίνημα Χαμάς μπορεί να καταλήξουν σε συμφωνία κατάπαυσης του πυρός και απελευθέρωσης ομήρων που παραμένουν στη…
Tα τελευταία χρόνια, η πετρελαϊκή βιομηχανία της Λιβύης δοκιμάζεται από εγχώριες αναταραχές και συγκρούσεις, που έβαλαν «λουκέτο» σε ορισμένα πεδία πετρελαίου της χώρας και…
Καθώς η Μόσχα «ποντάρει» δυναμικά στο Βόρειο Πέρασμα, ως μια βιώσιμη εναλλακτική της Διώρυγας του Σουέζ για το θαλάσσιο εμπόριο Ασίας-Ευρώπης, στο επίκεντρο της…
Τη «γέννηση» του μεγαλύτερου ναυπηγικού conglomerate παγκοσμίως ενέκρινε πρόσφατα το Χρηματιστήριο της Σαγκάης (SSE), σηματοδοτώντας ένα ορόσημο για την παγκόσμια ναυπηγική βιομηχανία. Συγκεκριμένα, το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ