
H εταιρεία τακτικών γραμμών Mediterranean Shipping Company (MSC) ανακοίνωσε την εφαρμογή μιας νέας ψηφιακής λύσης για την επεξεργασία της φορτωτικής (Bill of Lading – ΒL) ηλεκτρονικά. Η νέα αυτή υπηρεσία θα προσφέρεται μέσω μιας ανεξάρτητης πλατφόρμας, η οποία βασίζεται στην τεχνολογία blockchain και ονομάζεται Wave BL. Η εν λόγω φιλική προς τον χρήστη λύση θα διασφαλίσει ότι όλα τα εμπλεκόμενα μέρη στη μεταφορά ενός φορτίου θα μπορούν να εκδώσουν, να μεταφέρουν, να εγκρίνουν και να διαχειριστούν τη φορτωτική ηλεκτρονικά μέσω ενός ασφαλούς και αποκεντρωμένου δικτύου.
Η MSC επέλεξε την WAVE BL επειδή η λύση που προσέφερε αποτελεί τη μοναδική που αντικατοπτρίζει την παραδοσιακή έντυπη διαδικασία που χρησιμοποιείται στον κλάδο της ναυτιλίας και των εμπορευματικών μεταφορών.
Κατ’ αυτόν τον τρόπο, με την ηλεκτρονική φορτωτική (eBL) της MSC, τα έντυπα έγγραφα, τα έξοδα αποστολής, οι καθυστερήσεις και οι επιπλοκές αποτελούν παρελθόν, καθώς με ένα απλό «κλικ» τα αρχεία μπορούν πλέον να μεταφερθούν μεταξύ των συνεργατών, χωρίς καμία διαταραχή στις καθημερινές δραστηριότητες μιας επιχείρησης.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, τα κύρια οφέλη της ηλεκτρονικής φορτωτικής είναι η ασφάλεια, καθώς μειώνεται ο κίνδυνος απώλειας, κλοπής και πλαστογράφησης του αρχείου, η ταχύτητα με την οποία μεταφέρεται, η συμβολή του στη μείωση του περιβαλλοντικού αντικτύπου, μιας και αποτελεί μια άυλη διαδικασία, η ευκολία και η προσβασιμότητα που προσφέρει, καθώς και η οικονομική του αποδοτικότητα, εφόσον μειώνει τα τραπεζικά και εξαλείφει τα ταχυδρομικά τέλη.
Ειδικά σε περιόδους με πολλαπλές προκλήσεις, όπως η παγκόσμια πανδημία της Covid-19, η εν λόγω ηλεκτρονική και άυλη υπηρεσία επιτρέπει να ξεπεραστούν οι συνοριακοί περιορισμοί, οι προκλήσεις και οι διαταραχές στις ταχυδρομικές αποστολές, καθώς και άλλες μορφές αβεβαιότητας που προκαλούνται λόγω της πανδημίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ