
Ο παγκόσμιος διαχειριστής τερματικών και πάροχος υπηρεσιών logistics, DP Wοrld, ανακοίνωσε ένα σημαντικό πρόγραμμα επενδύσεων που θα λάβει χώρα εντός του 2021 στο λιμάνι του Σαουθάμπτον, που αποτελεί το δεύτερο μεγαλύτερο τερματικό της Βρετανίας.
Η DP World Southampton συνιστά μέρος του παγκόσμιου δικτύου τερματικών της DP World καθώς και το ένα από τα δύο λιμάνια με σιδηροδρομικό τερματικό που κατέχει η εταιρεία στο Ηνωμένο Βασίλειο, τα οποία έχουν χαρακτηριστεί από την κυβέρνηση ως ελεύθεροι λιμένες (Freeports). H νέα επένδυση αναμένεται να φτάσει τις £40 εκατ. και ως στόχο έχει να παράσχει στους πελάτες της εταιρείας ταχύτητα, ασφάλεια, αξιοπιστία και ευελιξία.
Ειδικότερα, η επένδυση περιλαμβάνει την εκβάθυνση και τη διαπλάτυνση των αποβαθρών, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι το τερματικό DP World Southampton θα μπορεί να διαχειρίζεται τα μεγαλύτερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων του κόσμου. Επιπροσθέτως, £10 εκατ. θα επενδυθούν για την αγορά έντεκα υβριδικών οχημάτων straddle carriers νέας γενιάς. Τα οχήματα αυτά καταναλώνουν 40% λιγότερο καύσιμο και αποτελούν από τις πιο βιώσιμες επιλογές ενδο-τερματικής μεταφοράς στον κόσμο.
Ακόμα £3 εκατ. θα επενδυθούν για την αναδιαμόρφωση της περιοχής στοιβασίας, την αποθήκευση και την παράδοση των άδειων εμπορευματοκιβωτίων. Με το πέρας της επένδυσης, αναμένεται ότι η χωρητικότητα του τερματικού θα αυξηθεί κατά 25%, γεγονός που θα προσδώσει μεγαλύτερη ευελιξία στους λιμενικούς χρήστες. Τέλος, για την επέκταση της σιδηροδρομικής γραμμής κατά μήκος της αποβάθρας κατά 120 μ., προκειμένου να διασφαλιστεί ότι οι μεγαλύτερες γερανογέφυρες του τερματικού θα μπορούν να μετακινηθούν σε όλο της το μήκος, θα δαπανηθούν £1,5 εκατ.
Στόχος αυτών των επενδύσεων, σύμφωνα με την DP World, είναι η προσέλκυση περισσότερων πελατών που θέλουν να επωφεληθούν από το προνομιακό καθεστώς των ελεύθερων λιμένων καθώς και η περαιτέρω αναβάθμιση του λιμένα ως διεθνούς κέντρου μεταφοράς εμπορευμάτων και υπηρεσιών logistics.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ