
Συνέντευξη παραχώρησε στη γερμανική Spiegel o CEO της Hapag-Lloyd, Rolf Habben Jansen, ο οποίος μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στο «έμφραγμα» του Σουέζ και στη ναυτιλία τακτικών γραμμών στο σύνολό της.
Σε ερώτηση για το εάν η διεθνής εμπορική ναυτιλία θα επιστρέψει σύντομα στην κανονικότητα μετά την προσάραξη του «Ever Given» στο Σουέζ, ο επικεφαλής της γερμανικής εταιρείας φάνηκε απαισιόδοξος, καθώς, όπως ανέφερε, η πλήρης εκκαθάριση της συμφόρησης στα λιμάνια θα χρειαστεί κάποιο διάστημα, ενώ πλοία που ανέμεναν στο Σουέζ και καταφθάνουν σε Ευρώπη και Ασία βρίσκονται πίσω στον προγραμματισμό τους κατά μία ή δύο εβδομάδες. Κατά τον κ. Jansen, θα χρειαστούν οκτώ με δέκα εβδομάδες για την επιστροφή στην κανονικότητα.
Ερωτηθείς για το εάν αυτές οι καθυστερήσεις θα επιδεινώσουν το ζήτημα της έλλειψης εμπορευματοκιβωτίων στην Ασία, ο ίδιος ανέφερε ότι δεν αναμένει κάτι τέτοιο, καθώς η βιομηχανία θα λάβει όλα εκείνα τα μέτρα για την αποτελεσματικότερη χρήση των διαθέσιμων containers.
Tα τελευταία χρόνια, οι ναυτιλιακές εταιρείες δεν επένδυσαν σημαντικά στην επέκταση των στόλων τους, καθώς πολλές φορές κάτι τέτοιο δεν καθίστατο οικονομικά βιώσιμο, επισήμανε ο κ. Jansen. Αυτό, σε συνδυασμό με την εκτόξευση της ζήτησης, έχει οδηγήσει σε έλλειψη διαθέσιμων προς ναύλωση containerships, κατά τον επικεφαλής της Hapag-Lloyd.
Φωτό: Khaled Elfiqi/AΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Queensway ολοκλήρωσε με επιτυχία την επίβλεψη ενός νεότευκτου έργου, επιβλέποντας κάθε στάδιο, από την κοπή του χάλυβα έως την τελική παράδοση, με ακρίβεια…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε την απόφασή του για επιβολή δασμών 50% στις εισαγωγές από τη Βραζιλία, κοινοποιώντας μέσω Truth Social την…
Δύο μεγάλες αναπλάσεις του δήμου Λαυρεωτικής στις δύο μεγάλες πόλεις του, φιλοδοξούν όχι μόνο να αλλάξουν την αισθητική εικόνα, αλλά να βελτιώσουν τόσο την…
Με την προσθήκη ενός νέου Airbus A320neo, που συνδυάζει υψηλή απόδοση και σημαντικά μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, ενισχύει τον στόλο της η αεροπορική εταιρεία SKY…
Η κυβέρνηση του Ισραήλ και το παλαιστινιακό ισλαμιστικό κίνημα Χαμάς μπορεί να καταλήξουν σε συμφωνία κατάπαυσης του πυρός και απελευθέρωσης ομήρων που παραμένουν στη…
Tα τελευταία χρόνια, η πετρελαϊκή βιομηχανία της Λιβύης δοκιμάζεται από εγχώριες αναταραχές και συγκρούσεις, που έβαλαν «λουκέτο» σε ορισμένα πεδία πετρελαίου της χώρας και…
Καθώς η Μόσχα «ποντάρει» δυναμικά στο Βόρειο Πέρασμα, ως μια βιώσιμη εναλλακτική της Διώρυγας του Σουέζ για το θαλάσσιο εμπόριο Ασίας-Ευρώπης, στο επίκεντρο της…
Τη «γέννηση» του μεγαλύτερου ναυπηγικού conglomerate παγκοσμίως ενέκρινε πρόσφατα το Χρηματιστήριο της Σαγκάης (SSE), σηματοδοτώντας ένα ορόσημο για την παγκόσμια ναυπηγική βιομηχανία. Συγκεκριμένα, το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ