
H Techcross ανακοίνωσε μια νέα τεχνολογία. Η τεχνολογία αυτή επιλύει το πρόβλημα θολότητας που αποτελούσε ζήτημα κατά τη μέτρηση της συγκέντρωσης του TRO (Τελικό Υπόλειμμα Οξειδωτικού), που είναι απαραίτητη για την επεξεργασία νερού με ηλεκτρόλυση, και χαρακτηρίζεται από την ανίχνευση TRO ακόμη και σε νερό πολύ υψηλής θολότητας.
Στην περίπτωση επεξεργασίας νερού ηλεκτρόλυσης, είναι απαραίτητη η διαδικασία διατήρησης ενός συγκεκριμένου επιπέδου ηλεκτρικής απόδοσης ή μέτρησης της συγκέντρωσης υπολειμμάτων χλωρίου (οξειδωτικό). Αυτό συμβαίνει επειδή αυτές οι μετρήσεις μπορούν να καθορίσουν το επίπεδο ηλεκτρικής ισχύος που θα εφαρμοστεί και την ποσότητα του παράγοντα εξουδετέρωσης που θα χρησιμοποιηθεί.
Το σύστημα επεξεργασίας ηλεκτρολυτικού νερού έρματος δεν αποτελεί εξαίρεση. Ιδιαίτερα, σε σύγκριση με τη μέτρηση μιας σχετικά καθαρής ποιότητας νερού σε σταθερό χώρο όπως σε μια πισίνα, είναι σημαντικό για τα πλοία που ταξιδεύουν σε κάθε λιμάνι του κόσμου να διασφαλίζουν σταθερή απόδοση σε κάθε απαιτητικό περιβάλλον. Αντίστοιχα, η νέα τεχνολογία της Techcross αναμένεται να είναι μια καλή εναλλακτική λύση για τα πλοία, ειδικά για πελάτες που λειτουργούν σε περιοχές με υψηλή θολότητα όπως η Σαγκάη, η Κίνα και για τους οργανισμούς επιθεώρησης της ποιότητας του νερού. Τα παραπάνω υποστηρίζονται από τα αποτελέσματα της δοκιμής που διενήργησε η Techcross, η οποία έδειξε ότι η μέτρηση μπορεί να πραγματοποιηθεί σε πολύ θολή ποιότητα νερού έως 850 NTU με βελτίωση πάνω από 34% στα αποτελέσματα επεξεργασίας σε σύγκριση με την υπάρχουσα μέθοδο.
Αυτή η νέα τεχνολογία αποτελεί μια πρωτότυπη τεχνολογία της Techcross που έχει αιτηθεί την έκδοση διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας στη Νότια Κορέα και επί του παρόντος πραγματοποιούνται οι τελικές δοκιμές απόδοσης. Έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στην αγορά έως τον Μάιο αφού ολοκληρώσει όλες τις δοκιμές που απαιτούνται για να λάβει έγκριση. Όταν αυτή η τεχνολογία είναι εμπορικά διαθέσιμη, αναμένεται να διευρύνει το φάσμα των επιλογών παρουσιάζοντας άλλη μια εναλλακτική λύση σε πελάτες που δυσκολεύονταν να μετρήσουν το TRO λόγω προβλημάτων θολότητας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στο πλαίσιο της επιταχυνόμενης προσπάθειας για απαλλαγή από τον άνθρακα, η Anemoi Marine Technologies Ltd ανακοινώνει νέα στρατηγική συνεργασία με τη Hafnia Limited, τα…
Με στόχο την ενίσχυση της περιφερειακής συνδεσιμότητας, η Folk Maritime επεκτείνει τον στόλο της επενδύοντας σε τρία επιπλέον πλοία. Η σαουδαραβική εταιρεία παροχής υπηρεσιών…
Οι συνεχείς βροχοπτώσεις καθυστέρησαν τη συγκομιδή σόγιας στην Αργεντινή, με μόνο το 28,7% της σοδειάς να έχει πωληθεί μέχρι τις 7 Μαΐου ‒ πολύ…
Σταθερά πάνω από τον μέσο όρο της ευρωζώνης και της ΕΕ, η ελληνική οικονομία προβλέπεται να διατηρήσει την ισχυρή της δυναμική και να αναπτυχθεί…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία απομακρυσμένης πλοήγησης, βασισμένη στη συνεχή ροή ναυτιλιακών δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, φέρνει η δανική εταιρεία Danelec σε συνεργασία με την DanPilot.…
Παρότι η κυβέρνηση Τραμπ έχει δώσει «σήμα» για αντίο στη Βενεζουέλα και στο πετρέλαιό της, οι κολοσσοί ενέργειας που συμμετέχουν σε projects στη Βενεζουέλα…
Η υπεράκτια μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα εισέρχεται σε νέα εποχή, με την καθέλκυση του «Carbon Destroyer 1», του πρώτου εξειδικευμένου πλοίου CO₂ που…
Ιδιαίτερα καρποφόρο διαφαίνεται το ταξίδι του Αμερικανικού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ στη Μέση Ανατολή. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα δεσμεύτηκαν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ