
Η εταιρεία τακτικών γραμμών Kawasaki Kisen Kaisha (“K” Line), η οποία κατέχει το 31% των μετοχών της ΟΝΕ (Ocean Network Express), ανακοίνωσε τη δημιουργία νέου τμήματος εντός της εταιρείας, το οποίο θα εστιάσει σε επιχειρηματικές πρωτοβουλίες και έργα που προωθούν την απανθρακοποίηση. Ειδικότερα, σύμφωνα με την ανακοίνωση, το εν λόγω τμήμα αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του από την 1η Απριλίου 2021.
Ανταποκρινόμενη τόσο στην αυξανόμενη απαίτηση για απανθρακοποίηση και ανθρακική ουδετερότητα από μέρους των επιχειρήσεων, μέσα από έργα που μεταξύ άλλων προωθούν τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και την ενεργειακή μετάβαση, η “Κ” Line προέβη προκαταβολικά στη δημιουργία του Carbon Neutral Promotion Group (ομάδα προώθησης ανθρακικής ουδετερότητας), προκειμένου να διευκολύνει την προσπάθεια για μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα τόσο εντός του ομίλου της “Κ” Line όσο και μεταξύ των επιχειρήσεων που συνεργάζεται.
Κατ’ αυτόν τον τρόπο, η “K” Line, σύμφωνα με την ανακοίνωση, θα συνεχίσει να συνεισφέρει στην αναβάθμιση της ευημερίας της ανθρωπότητας, στοχεύοντας στην πραγμάτωση μιας βιώσιμης κοινωνίας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η “Κ” Line, στο πλαίσιο των προσπαθειών για τη μείωση των εκπομπών και την αναβάθμιση της αποτελεσματικότητάς της, έχει αναλάβει σημαντικές πρωτοβουλίες το τελευταίο διάστημα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η αναθεώρηση του περιβαλλοντικού οράματος της εταιρείας έως το 2050 τον περασμένο Ιούλιο, βάσει του οποίου η “Κ” Line θα στοχεύσει στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 50% έως το 2030 (σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2008), ξεπερνώντας έτσι ακόμα και τον στόχο που έχει θέσει ο ΙΜΟ.
Παράλληλα, η “Κ” Line συμμετέχει στην πρωτοβουλία International Windship Association (IWSA), που διερευνά την αξιοποίηση της αιολικής ενέργειας για την πρόωση των πλοίων, ενώ έχει ανακοινώσει τη δοκιμαστική λειτουργία εγκατάστασης που δεσμεύει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα πάνω στα πλοία της καθώς και τη συνεργασία με την εταιρεία τεχνολογίας (ΑΙ) Bearing για τη χρήση συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης, προκειμένου να βελτιστοποιηθούν η απόδοση και η αποτελεσματικότητα της λειτουργίας των πλοίων της και κατ’ επέκταση να μειωθούν τα αέρια του θερμοκηπίου που εκπέμπουν.
Φωτό: klpl.com.sg
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ