
Ο όμιλος CMA CGM ανακοίνωσε προ ολίγων ημερών ότι η θυγατρική εταιρεία CMA Terminals απέκτησε ποσοστό 50% πλην μίας μετοχής στο τερματικό Total Terminal International Algeciras (TTIA) στο λιμάνι της Αλγεθίρας στην Ισπανία.
Η στρατηγική αυτή επένδυση αναμένεται να ενισχύσει τη θέση του ομίλου ως διαχειριστή τερματικών στο Στενό του Γιβραλτάρ, σε συνδυασμό με το άλλο τερματικό που διαθέτει στην περιοχή μέσω της θυγατρικής του Terminal Link, στο λιμάνι της Ταγγέρης, από το 2006. Η στρατηγική σημασία της περιοχής για τη CMA CGM είναι εμφανής, αν σκεφτεί κανείς ότι κάθε χρόνο σχεδόν 1.200 πλοία της εταιρείας δένουν σε λιμάνια στο Στενό του Γιβραλτάρ, έναν από τους πλέον πολυσύχναστους εμπορικούς δρόμους ανά τον κόσμο.
Το τερματικό ΤΤΙΑ κατέχει στρατηγική θέση στο σταυροδρόμι των εμπορικών δρόμων μεταξύ Ασίας, Μεσογείου και Βόρειας Ευρώπης, ενώ δύναται να υποδεχτεί τα μεγαλύτερα πλοία εμπορευματοκιβωτίων που απαρτίζουν τον στόλο της CMA CGM. Επιπροσθέτως, πέρα από τον σύγχρονο μηχανολογικό εξοπλισμό που διαθέτει, υπάρχει η δυνατότητα διπλασιασμού της χωρητικότητας στο μέλλον.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο όμιλος της CMA CGM, μαζί με τους άλλους μετόχους στο τερματικό της Αλγεθίρας ‒Ηyndai Merchant Marine (HMM) και DIF Capital Partners‒ θα ενώσουν τις δυνάμεις τους για να υποστηρίξουν και να αναπτύξουν το στρατηγικό τερματικό ΤΤΙΑ.
Το τερματικό ΤΤΙΑ, το οποίο εγκαινιάστηκε το 2010, έχει ετήσια χωρητικότητα 1,7 εκατ. TEUs, ενώ επίσης αποτελεί το πρώτο ημι-αυτοματοποιημένο τερματικό στην περιοχή της Μεσογείου.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι ο όμιλος CMA CGM διαχειρίζεται επί του παρόντος 48 τερματικούς σταθμούς σε 27 χώρες μέσω των θυγατρικών που διαθέτει, CMA Terminals και Terminal Link (μια κοινοπραξία με την China Merchants Holdings International).
Φωτό: www.cmacgm-group.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ