
Ένας από τους μεγαλύτερους διαχειριστές τερματικών στην Ινδία, η Adani Ports and Special Economic Zone Ltd. (APSEZ), σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε, ολοκλήρωσε την εξαγορά του 100% του λιμένα Dighi Port Limited (DPL) έναντι 705 δισ. ρουπιών Ινδίας ($97 εκατ.).
Το DPL, το δωδέκατο λιμάνι που θα ενταχθεί στο δίκτυο τερματικών της APSEZ στην ανατολική και δυτική ακτή της Ινδίας, θα εδραιώσει και θα επεκτείνει τις δραστηριότητες της εταιρείας στην πολιτεία της Μαχαράστρα, η οποία έχει τη μέγιστη συνεισφορά στο ΑΕΠ της Ινδίας. Ως εκ τούτου, η εν λόγω εξαγορά θα επιτρέψει στην APSEZ να επεκτείνει τη δυνητική της ενδοχώρα κατά 90%, εξυπηρετώντας τους πελάτες της τόσο στις ανεπτυγμένες βιομηχανικές ζώνες στο Μουμπάι και στην Πούνε όσο και σε άλλες περιοχές (North Karnataka, West Telangana και Madhya Pradesh), που βρίσκονται εντός της πολιτείας Μαχαράστρα.
Η APSEZ σχεδιάζει να επενδύσει πάνω από 10 δισ. ρουπίες Ινδίας (πάνω από $137 εκατ.) για να μετατρέψει το λιμάνι σε λιμένα πολλαπλών χρήσεων (με τερματικά και εγκαταστάσεις διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων, υγρού και ξηρού φορτίου), με υποδομές παγκόσμιας κλάσης. Μέρος της επένδυσης θα διοχετευτεί στην ανάπτυξη σιδηροδρομικών και οδικών υποδομών, προκειμένου να καταστεί δυνατή η απρόσκοπτη και αποτελεσματική μεταφορά φορτίων.
Στόχος της APSEZ είναι το DPL να αναδειχθεί σε εναλλακτική πύλη εμπορευμάτων έναντι του λιμένα JNPT στο Μουμπάι (Jawaharlal Nehru Port), υποστηρίζοντας παράλληλα την εγκατάσταση και την ανάπτυξη βιομηχανιών εντός των λιμενικών εγκαταστάσεων. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, σύμφωνα με την APSEZ, η ανάπτυξη του DPL θα οδηγήσει σε περαιτέρω επενδύσεις σε διάφορους κλάδους (καταναλωτικών συσκευών, μετάλλων, ενέργειας, χημικών κ.ά.) στην πολιτεία της Μαχαράστρα, συμβάλλοντας τόσο στη δημιουργία θέσεων εργασίας όσο και στην κοινωνικο-οικονομική ανάπτυξη της ενδοχώρας του λιμένα.
Φωτό: Bellergy RC/ Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ