
Την καλύτερη επίδοση των τελευταίων 12 ετών ανακοίνωσε η Frontline, καθώς η εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα τα ετήσια οικονομικά αποτελέσματα.
Οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν σε $174,9 εκατ. το τελευταίο τρίμηνο του έτους ($338,0 εκατ. το τελευταίο τέταρτο του 2019), ενώ στο σύνολο του 2020 ο κύκλος εργασιών έφτασε τα $1.221,2 εκατ. ($957,3 εκατ. το 2019). Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε $412,9 εκατ. για το έτος, ενώ στο τρίμηνο η εταιρεία εμφάνισε ζημίες ύψους $9,2 εκατ.
Οι ναύλοι στη spot αγορά κατά το τελευταίο τέταρτο του 2020 ανήλθαν για τα VLCCs σε $17.200, στα Suezmaxes σε $9.800 και στα LR2 τα $12.500 ημερησίως.
Οι εκτιμήσεις της εταιρείας για το πρώτο τρίμηνο του 2021 δείχνουν, με βάση τις προσυμφωνημένες τιμές (για το 78% των ημερών), υψηλότερο TCE για τα VLCCs, στα $22.600, για τα Suezmaxes στα $17.800 και για τα LR2 στα $12.200 (με κλεισμένα συμβόλαια για το 68% και 65% των ημερών αντίστοιχα).
Επιπλέον, η εταιρεία πέτυχε την τριπλή αναδιάρθρωση δανειακών υποχρεώσεών της, ύψους $250,7 εκατ., $100,8 εκατ. και $133,7 εκατ., οι οποίες έληγαν το Q2 του 2021, καθώς επίσης και τη χρηματοδότηση πλοίων LR2, τα οποία ναυπηγούνται.
Ο Lars H. Barstad, προσωρινός διευθύνων σύμβουλος της Frontline Management AS, σχολίασε: «Το 2020, η Frontline κατέγραψε το ισχυρότερο αποτέλεσμα από το 2008, αλλά το τέταρτο τρίμηνο του έτους αντικατοπτρίζει τις δύσκολες συνθήκες που βιώνουν οι αγορές των δεξαμενόπλοιων, καθώς συγκεντρώνεται ο όγκος των αποθεμάτων πετρελαίου. Η παγκόσμια ζήτηση πετρελαίου αυξάνεται σταθερά και όλες οι κορυφαίες αγορές βασικών εμπορευμάτων δείχνουν προς μια ισχυρή ανάκαμψη για την παγκόσμια οικονομία το 2021. Η ζήτηση για δεξαμενόπλοια έχει παύσει, καθώς ο συνολικός όγκος του μεταφερόμενου πετρελαίου είναι περιορισμένος. Η εξέλιξη των τιμών του πετρελαίου δείχνει την επιστροφή της πραγματικής ζήτησης, ιδίως στην Ασία, όπου πλησιάζουμε στα προ Covid-19 επίπεδα. Όταν οι αγορές πετρελαίου στρέφονται στην εξόρυξη από την αποθεματοποίηση, ώστε να καλύψουν τους ζητούμενους όγκους από την αγορά, θα πρέπει να αναμένεται αυξανόμενη ζήτηση για εμπορευματικές μεταφορές. Πιστεύουμε ότι η Frontline είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί μια ανάκαμψη στα δεξαμενόπλοια μέσω των χαμηλών επιπέδων αναγκαίας ρευστότητας σε μετρητά και με έναν στόλο πλοίων φιλικών προς το περιβάλλον ως προς την κατανάλωση καυσίμων έτοιμων να διατεθούν στη spot αγορά».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ψήφους 325 υπέρ και 289 κατά ο Φρίντριχ Μερτς εξελέγη πριν από λίγο καγκελάριος, κατά την δεύτερη ψηφοφορία στην Bundestag. Κατά την πρώτη…
Απόφαση απαγόρευσης κυκλοφορίας ιδιωτικής χρήσης ή εκμισθούμενων ατομικών σκαφών σε κατοικημένες παραλιακές περιοχές της Αττικής, εξέδωσε την Τρίτη 6 Μαΐου το Λιμεναρχείο Σαρωνικού. Συγκεκριμένα,…
Στην εξασφάλιση μιας σημαντικής συμφωνίας στην αγορά της Ινδίας προέβη πρόσφατα η Trafigura. Συγκεκριμένα, η Trafigura υπέγραψε πενταετή συμφωνία για την προμήθεια LNG με…
Νέοι κλυδωνισμοί αναμένονται προσεχώς στην πολιτική σκηνή της Γερμανίας, καθώς ο αρχηγός του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος (CDU), Φρίντριχ Μερτς, δεν κατόρθωσε να εκλεγεί Καγκελάριος κατά…
Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλης Κικίλιας, επισκέφθηκε τη Δευτέρα 5 Μαΐου τα Ναυπηγεία της ONEX στο Νεώριο, συνοδευόμενος από τον νέο αρχηγό…
Μια φιλόδοξη επιχείρηση, που περιλαμβάνει χιλιάδες χιλιόμετρα σε σιδηροδρομικές και θαλάσσιες διαδρομές για την αποστολή 60.000 τόνων σιταριού προς το Μαρόκο, εκκίνησε το Καζακστάν,…
Αυξημένη κατά 9% καταγράφεται η επιβατική κίνηση στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) τον μήνα Απρίλιο 2025 σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024…
«Θύελλα» αντιδράσεων έχει προκαλέσει στο εσωτερικό των Ηνωμένων Πολιτειών η επιθετική εμπορική πολιτική του Αμερικανού Προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ, καθώς οι δασμοί που επέβαλε απειλούν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ