
Ο όμιλος της Μaersk συνεχίζει να καινοτομεί, προσφέροντας μια νέα ολοκληρωμένη διατροπική υπηρεσία για τα κατεψυγμένα φορτία που μεταφέρονται με τα εμπορευματοκιβώτια (reefer) της εταιρείας από την Ανατολική Ευρώπη στην Κεντρική Ρωσία και στη Μόσχα.
Ειδικότερα, η εταιρεία, σε συνεργασία με τους Ρωσικούς Σιδηροδρόμους JSC, που παρέχουν τη σιδηροδρομική υποδομή και την εμπορική υποστήριξη γι’ αυτή τη νέα ψυχρή αλυσίδα εφοδιασμού, τη σιδηροδρομική εταιρεία Ruscon, που εκτελεί το δρομολόγιο Νοβοροσίσκ-Μόσχα, και την εταιρεία Polar Star LTD, που τροφοδοτεί τα reefer εμπορευματοκιβώτια καθ’ όλη τη διάρκεια του σιδηροδρομικού ταξιδιού, στοχεύει στην ανάπτυξη της ρωσικής αγοράς τροφίμων μέσω της βελτίωσης της αποδοτικότητας της αλυσίδας εφοδιασμού και της μείωσης των αναγκών χειρισμού των ευπαθών φορτίων, όπως είναι τα φρούτα.
Με αφετηρία το λιμάνι του Nοβοροσίσκ, το οποίο θα δέχεται φορτία μέσω των υφιστάμενων θαλάσσιων συνδέσεων από Τουρκία, Αίγυπτο και Ισραήλ, η τακτική διατροπική σύνδεση με τη Μόσχα αναμένεται να προσφέρει στους πελάτες της Μaersk σταθερούς χρόνους αναχώρησης/άφιξης, αλλά κυρίως ασφαλή μεταφορά μέσω της παρακολούθησης της κατάστασης των εμπορευμάτων καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Μaersk, η νέα αυτή διατροπική υπηρεσία θα μεταμορφώσει τις κατεψυγμένες εφοδιαστικές αλυσίδες από τη Μέση Ανατολή και τη Μεσόγειο έως την Κεντρική Ρωσία, διαμορφώνοντας μια νέα αγορά, που αναμένεται να φτάσει τα 50.000 εμπορευματοκιβώτια κατ’ έτος.
Φωτό: Maersk
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο λιμένας του Αμβούργου πρόκειται να εισέλθει σε νέα εποχή, μετά τις επικείμενες επενδύσεις δισεκατομμυρίων, που ανακοίνωσε στις 4 Ιουλίου η Αρχή του ομώνυμου…
Ο Ντόναλντ Τραμπ γνωστοποίησε χθες, Πέμπτη 10 Ιουλίου, ότι έχει αποφασίσει να προχωρήσει στην επιβολή επιπρόσθετων τελωνειακών δασμών 35% στα καναδικά προϊόντα που εισάγουν…
Η αύξηση της παγκόσμιας ζήτησης για υποδομές κέντρων δεδομένων (data centers) καθιστά τα υπάρχοντα ηλεκτρικά δίκτυα ανίσχυρα να παρέχουν την απαιτούμενη ισχύ στον σωστό…
Νωχελική παραμένει η δραστηριότητα στις αγοραπωλησίες πλοίων το 2025. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Allied, 703 πλοία χωρητικότητας 48,4 εκατ. dwt άλλαξαν χέρια…
Αναντίρρητα, η αποανθρακοποίηση βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας πλήθους βιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένης και της ναυτιλίας. Στο πλαίσιο αυτό, τα κράτη, ειδικότερα αυτά της ΕΕ, αναζητούν…
Εν μέσω του εμπορικού πολέμου μεταξύ των μεγαλύτερων οικονομιών του κόσμου, η Κίνα έχει προβεί σε ενέργειες για διαφοροποίηση των εισαγωγών της σε ορισμένα…
Καθώς η αναζωογόνηση των εγχώριων ναυπηγείων συνιστά πλέον επιτακτική προτεραιότητα της Ιαπωνίας, το Τόκιο δρομολογεί την πιο φιλόδοξη προσπάθεια των τελευταίων δεκαετιών προς αυτή…
Έναν ισχυρό ενεργειακό πόλο, με σημαντική παρουσία στην Ελλάδα και δυναμική επέκταση στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, δημιουργούν οι Όμιλοι Motor Oil και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ μέσω…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ