
Σε συμφωνία χρονοναύλωσης για ένα νεότευκτο πλοίο LNG χωρητικότητας 174.000 cbm και για διάστημα 7 ετών, με δυνατότητα ανανέωσης για δύο ακόμη χρόνια, προχώρησαν η Sovcomflot και η Total.
Το νέο πλοίο θα είναι το πιο πρόσφατο σε μια σειρά πλοίων LNG Atlanticmax νέας γενιάς της Sovcomflot, το οποίο θα προστεθεί στα τρία αδελφά πλοία «SCF La Perouse», «SCF Barents» και «SCF Timmerman».
Το νεότευκτο πλοίο θα εφοδιαστεί με σύστημα πρόωσης X-DF, το οποίο λειτουργεί με κινητήρα ντίζελ αργής ταχύτητας με άμεση κίνηση προς τις έλικες, που θα επιτρέψει σημαντική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου του πλοίου σε σύγκριση με προηγούμενες γενιές LNG πλοίων.
Ένα άλλο περιβαλλοντικό χαρακτηριστικό αυτής της σειράς σκαφών νέας γενιάς είναι ένα σύστημα μερικής επανα-υγροποίησης, το οποίο επιτρέπει την επιστροφή αερίου φορτίου στις δεξαμενές.
Η παράδοση του πλοίου προγραμματίζεται για το γ΄ τρίμηνο του 2023.
Ο Igor Tonkovidov, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της PAO Sovcomflot, δήλωσε ότι «είμαστε ευτυχείς που το ναυπηγικό πρόγραμμα του Ομίλου SCF θα συμπληρωθεί με ένα νέο πλοίο LNG, που πληροί όλα τα ισχύοντα διεθνή πρότυπα σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος, καθώς και τις απαιτήσεις του ναυλωτή για ενεργειακή απόδοση, ποιότητα και ασφάλεια πλοήγησης […]».
Φωτό: sovcomflot.ru
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Την καθοδική τους πορεία συνέχισαν οι ναύλοι των containerships την προηγούμενη εβδομάδα, με τη ναυλαγορά να καταγράφει απώλειες για τέταρτη διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο…
Ο λιμένας του Αμβούργου πρόκειται να εισέλθει σε νέα εποχή, μετά τις επικείμενες επενδύσεις δισεκατομμυρίων, που ανακοίνωσε στις 4 Ιουλίου η Αρχή του ομώνυμου…
Ο Ντόναλντ Τραμπ γνωστοποίησε χθες, Πέμπτη 10 Ιουλίου, ότι έχει αποφασίσει να προχωρήσει στην επιβολή επιπρόσθετων τελωνειακών δασμών 35% στα καναδικά προϊόντα που εισάγουν…
Η αύξηση της παγκόσμιας ζήτησης για υποδομές κέντρων δεδομένων (data centers) καθιστά τα υπάρχοντα ηλεκτρικά δίκτυα ανίσχυρα να παρέχουν την απαιτούμενη ισχύ στον σωστό…
Νωχελική παραμένει η δραστηριότητα στις αγοραπωλησίες πλοίων το 2025. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Allied, 703 πλοία χωρητικότητας 48,4 εκατ. dwt άλλαξαν χέρια…
Αναντίρρητα, η αποανθρακοποίηση βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας πλήθους βιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένης και της ναυτιλίας. Στο πλαίσιο αυτό, τα κράτη, ειδικότερα αυτά της ΕΕ, αναζητούν…
Εν μέσω του εμπορικού πολέμου μεταξύ των μεγαλύτερων οικονομιών του κόσμου, η Κίνα έχει προβεί σε ενέργειες για διαφοροποίηση των εισαγωγών της σε ορισμένα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ