Τον μεγαλόπνοο στόχο της μετατροπής της εξαγωγικής δραστηριότητας σε «νέας γενιάς» επιδιώκει να επιτύχει η ένωση των μεταλλουργικών βιομηχανιών της γειτονικής Τουρκίας για το 2021, προκειμένου να αντιμετωπίσει καλύτερα τις μεταβαλλόμενες συνθήκες του παγκόσμιου κόσμου.
«Αφού αντιμετώπισαν διάφορες δυσμενείς επιπτώσεις της πανδημίας Covid-19, οι εκπρόσωποι της βιομηχανίας μας αποφάσισαν να κάνουν το εμπόριο πιο ανθεκτικό στις εξωτερικές επιρροές», δήλωσε ο Tahsin Oztiryaki, πρόεδρος της Ένωσης Εξαγωγέων Σιδηρούχων και Μη Σιδηρούχων Μετάλλων της Κωνσταντινούπολης.
Η ένωση καλύπτει εννέα υποτομείς της μεταλλουργικής βιομηχανίας, όπως αλουμίνιο, χαλκό, μαγειρικά σκεύη, οικοδομικά υλικά, μεταλλικά υλικά, χυτήρια, υλικά συγκόλλησης και μεταλλικές συσκευασίες.
Κατά την άποψη του Tahsin Oztiryaki, το ψηφιακό μάρκετινγκ, τα ψηφιακά trade teams και οι ηλεκτρονικές εμπορικές εκθέσεις άρχισαν να διαφοροποιούν τις εμπορικές δραστηριότητες κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
«Η δημιουργία νέων κέντρων έλξης» και η «ενίσχυση της πράσινης ευαισθητοποίησης» είναι επίσης μεταξύ των στόχων του κλάδου φέτος, σύμφωνα με τον επικεφαλής της ένωσης.
Το 2020, η μεταλλουργική βιομηχανία της Τουρκίας σημείωσε αύξηση 1,5% στις εξαγωγές παρά την πανδημία, σύμφωνα με την ένωση, επιτυγχάνοντας εξαγωγές αξίας 8,4 δισ. δολαρίων.
Φωτό: Tom Fisk/ Pexels