
Η Νότια Κορέα προσβλέπει στην ενοποίηση και στον συνδυασμό των δραστηριοτήτων εταιρειών διαχείρισης πλοίων εμπορευματοκιβωτίων που δραστηριοποιούνται σε τακτικές γραμμές της νοτιοανατολικής Ασίας.
Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με δημοσιεύματα του διεθνούς ναυτιλιακού Τύπου, η κυβέρνηση της Νότιας Κορέας είναι έτοιμη να εγκαινιάσει τη νέα liner συμμαχία K-Alliance, η οποία θα περιλαμβάνει πέντε εταιρείες που εξυπηρετούν τακτικές γραμμές της νοτιοανατολικής Ασίας. Η εν λόγω συμμαχία είναι υπεύθυνη για το 40% της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ χωρών της νοτιοανατολικής Ασίας και της Νότιας Κορέας και στόχος είναι η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας νοτιοκορεατικών εταιρειών και η μείωση των λειτουργικών δαπανών στα πρότυπα των διεθνών liner συμμαχιών.
H K-Alliance, η οποία θα αποτελείται από τις HMM, SM Line, Pan Ocean, Sinokor Merchant Marine και Heung-A Line, θα εγκαινιάσει τη λειτουργία της έως το β΄ τρίμηνο του 2021. Προσώρας, οι πέντε διαχειριστές εργάζονται για να αποφασίσουν ποια πλοία θα δραστηριοποιούνται στην εκάστοτε τακτική γραμμή, ενώ συζητούν σχέδια για την ενίσχυση του στόλου που θα συμμετέχει στη συμμαχία.
Σύμφωνα με το νοτιοκορεατικό Υπουργείο Ωκεανών και Αλιείας, η απόφαση για τον σχηματισμό της νέας συμμαχίας βασίζεται στις μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης του μεταφερόμενου όγκου φορτίων μέσω των εν λόγω γραμμών. Είναι, βέβαια, γεγονός ότι το μερίδιο αγοράς των νοτιοκορεατικών εταιρειών έχει μειωθεί τα τελευταία χρόνια, ως απόρροια της «επιθετικής» επέκτασης άλλων διεθνών liner συμμαχιών στην περιοχή.
Το υπουργείο ανέφερε επίσης ότι και οι υπόλοιπες έξι liner εταιρείες της ασιατικής χώρας ενδέχεται να συμμετάσχουν στο σχήμα μεσομακροπρόθεσμα. Το Υπουργείο Ναυτιλιακών Υποθέσεων και η Korea Maritime Development Corporation επίσης θα υποστηρίξουν το εγχείρημα.
Το νέο σχήμα προσβλέπει, τέλος, στις από κοινού παραγγελίες πλοίων με χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα και στην κοινή χρήση λιμενικών υποδομών και εξοπλισμού εμπορευματοκιβωτίων.
Φωτό: Ishant Mishra/Unspash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Νορβηγική Πρεσβεία στην Αθήνα, σε συνεργασία με την Oriani Hellas, διοργάνωσε με επιτυχία τη 2nd Greek-Norwegian Maritime Innovation Summit, στην κατοικία της Πρέσβειρας.…
Η αγορά των ferries, τα οποία διασχίζουν το στενό του Γιβραλτάρ έχει υποστεί σημαντικές μεταβολές τα τελευταία χρόνια, αναφέρει πρόσφατη έκθεση της AXS Marine.…
Εκρηκτική άνοδο σημείωσαν οι πωλήσεις σόγιας της Αργεντινής τις πρώτες 18 ημέρες του 2025, πριν από την αύξηση των εξαγωγικών δασμών από την 1η…
Παρά την επιβολή δασμών που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα, ο όγκος των πωλήσεων τον προηγούμενο μήνα ήταν…
Η Τουρκία εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους $660.000 από την Παγκόσμια Τράπεζα για ένα έργο στην εμπορική διαδρομή του Μεσαίου Διαδρόμου, σύμφωνα με ΜΜΕ από τη…
Η Celestyal ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση μιας σημαντικής πρωτοβουλίας αναχρηματοδότησης, αντικαθιστώντας τη χρηματοδότηση που είχε αρχικά λάβει για την απόκτηση των πλοίων της με…
Το Πανεπιστημιακό Παιδιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), το οποίο προβλέπεται να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί στην ελληνική κοινωνία στις αρχές του 2027,…
Έτοιμο να σαλπάρει στις παγωμένες θάλασσες του Αρκτικού Ωκεανού είναι το «Alexey Kosygin», το πρώτο ice-class LNG carrier ρωσικής ναυπήγησης, βάσει ανακοίνωσης της Sovcomflot.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ