Μετά τις Κίνα, ΗΠΑ, ΕΕ και Αυστραλία, σημαντικό ζήτημα με τη διαθεσιμότητα (έλλειμμα ή πλεόνασμα) containers κατά την περίοδο της πανδημίας αντιμετωπίζει και η Ινδία.
Η πανδημική κρίση έχει φέρει τα πάνω κάτω στην ινδική οικονομία. Το ΑΕΠ της χώρας υποχώρησε κατά 24% το β΄ τρίμηνο, καταγράφοντας τις μεγαλύτερες απώλειες μεταξύ των χωρών του G20. Ωστόσο, το γ΄ τρίμηνο η οικονομία της Ινδίας ανέκαμψε σημαντικά, μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων.
Oι μεταφορές ορισμένων προϊόντων, ιδίως συσκευασμένων τροφίμων, έχουν αυξηθεί τους τελευταίους μήνες, ως απόρροια του νέου lockdown. Η πανδημία σε συνδυασμό με την πτώση στις εισαγωγές οδηγούν σε τεράστιες ελλείψεις εμπορευματοκιβωτίων για τους Ινδούς κατασκευαστές.
Στις δια-ειρηνικές εμπορικές διαδρομές συναντάται τεράστια έλλειψη εμπορευματοκιβωτίων. Η κατάσταση στην Ινδία καθίσταται ακόμα χειρότερη μετά τις κλιμακούμενες εμπορικές διενέξεις με την Κίνα, με την ινδική κυβέρνηση να σπεύδει να μειώσει την εξάρτησή της από τις κινεζικές εισαγωγές.
Μειωμένες εισαγωγές ουσιαστικά μεταφράζονται σε μειωμένα εμπορευματοκιβώτια που εισέρχονται στη χώρα. Απόρροια των παραπάνω είναι να αυξηθούν τα κόστη, αλλά και ο χρόνος μεταφοράς εμπορευμάτων σε containers.
Φωτό: Guillaume Bolduc/ Unsplash