
Ο πρόεδρος της Ινδονησίας, Joko Widodo, κάλεσε το Υπουργείο Εμπορίου και τους επιχειρηματίες της χώρας του να αποφύγουν τους πρόωρους πανηγυρισμούς σε σχέση με τις εξαγωγικές επιδόσεις της χώρας φέτος.
«Είμαι ευτυχής που διαβάζω ότι οι εξαγωγές καφέ, ενδυμάτων, ειδών σπιτιού, επίπλων, αλιευμάτων, τροφίμων και ποτών της Ινδονησίας κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2020 κατέγραψαν πλεόνασμα 17,07 δισ. δολαρίων ΗΠΑ, αλλά δεν πρέπει να είμαστε ικανοποιημένοι με αυτό το αποτέλεσμα», παρατήρησε σε δηλώσεις του ο Ινδονήσιος πρόεδρος. «Δεν έχουμε κεφαλαιοποιήσει όλες τις εξαγωγικές δυνατότητες, οι οποίες εξακολουθούν να είναι πολύ υψηλές», ανέφερε ο κ. Widodo.
Ο πρόεδρος της πολυπληθέστερης μουσουλμανικής χώρας στον κόσμο σημείωσε ότι η Ινδονησία εξακολουθεί να υστερεί πολύ σε σχέση με άλλες χώρες, που επωφελούνται από τις εξαγωγικές ευκαιρίες, φέροντας ως παράδειγμα τις εξαγωγές καφέ. Η Ινδονησία είναι ο τέταρτος μεγαλύτερος παραγωγός καφέ στον κόσμο μετά τη Βραζιλία, το Βιετνάμ και την Κολομβία, ωστόσο κατατάχθηκε μόλις στην όγδοη θέση από άποψη εξαγωγών το 2019, οι οποίες υπολογίζονται σε 883,12 εκατ. δολάρια ΗΠΑ.
«Το ίδιο ισχύει και για άλλα εξαγωγικά προϊόντα. Είμαστε ο όγδοος μεγαλύτερος παραγωγός ενδυμάτων στον κόσμο, ενώ στην πραγματικότητα βρισκόμαστε μόλις στην 22η θέση ως εξαγωγέας ενδυμάτων», σχολίασε ο Ινδονήσιος πρόεδρος. Αντίστοιχα, παρότι κατατάσσεται δεύτερη παγκοσμίως στην παραγωγή αλιείας, βρίσκεται στη 13η θέση σε αξίες εξαγωγών αλιευμάτων.
«Αυτό είναι το συμπέρασμα που πρέπει να μεταφέρουμε. Η υστέρηση (πίσω από άλλες χώρες) δεν πρέπει να μας κάνει απαισιόδοξους. Δεν υπάρχει άλλη επιλογή από το να κάνουμε διορθωτικά και βελτιωτικά βήματα. Χρειαζόμαστε μεταρρυθμίσεις μεγάλης κλίμακας στο παρόν επιχειρηματικό περιβάλλον για τους εξαγωγείς μας», κατέληξε ο κ. Widodo.
Φωτό: Stephen Morrison/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ