
Ο πρόεδρος της Ινδονησίας, Joko Widodo, κάλεσε το Υπουργείο Εμπορίου και τους επιχειρηματίες της χώρας του να αποφύγουν τους πρόωρους πανηγυρισμούς σε σχέση με τις εξαγωγικές επιδόσεις της χώρας φέτος.
«Είμαι ευτυχής που διαβάζω ότι οι εξαγωγές καφέ, ενδυμάτων, ειδών σπιτιού, επίπλων, αλιευμάτων, τροφίμων και ποτών της Ινδονησίας κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2020 κατέγραψαν πλεόνασμα 17,07 δισ. δολαρίων ΗΠΑ, αλλά δεν πρέπει να είμαστε ικανοποιημένοι με αυτό το αποτέλεσμα», παρατήρησε σε δηλώσεις του ο Ινδονήσιος πρόεδρος. «Δεν έχουμε κεφαλαιοποιήσει όλες τις εξαγωγικές δυνατότητες, οι οποίες εξακολουθούν να είναι πολύ υψηλές», ανέφερε ο κ. Widodo.
Ο πρόεδρος της πολυπληθέστερης μουσουλμανικής χώρας στον κόσμο σημείωσε ότι η Ινδονησία εξακολουθεί να υστερεί πολύ σε σχέση με άλλες χώρες, που επωφελούνται από τις εξαγωγικές ευκαιρίες, φέροντας ως παράδειγμα τις εξαγωγές καφέ. Η Ινδονησία είναι ο τέταρτος μεγαλύτερος παραγωγός καφέ στον κόσμο μετά τη Βραζιλία, το Βιετνάμ και την Κολομβία, ωστόσο κατατάχθηκε μόλις στην όγδοη θέση από άποψη εξαγωγών το 2019, οι οποίες υπολογίζονται σε 883,12 εκατ. δολάρια ΗΠΑ.
«Το ίδιο ισχύει και για άλλα εξαγωγικά προϊόντα. Είμαστε ο όγδοος μεγαλύτερος παραγωγός ενδυμάτων στον κόσμο, ενώ στην πραγματικότητα βρισκόμαστε μόλις στην 22η θέση ως εξαγωγέας ενδυμάτων», σχολίασε ο Ινδονήσιος πρόεδρος. Αντίστοιχα, παρότι κατατάσσεται δεύτερη παγκοσμίως στην παραγωγή αλιείας, βρίσκεται στη 13η θέση σε αξίες εξαγωγών αλιευμάτων.
«Αυτό είναι το συμπέρασμα που πρέπει να μεταφέρουμε. Η υστέρηση (πίσω από άλλες χώρες) δεν πρέπει να μας κάνει απαισιόδοξους. Δεν υπάρχει άλλη επιλογή από το να κάνουμε διορθωτικά και βελτιωτικά βήματα. Χρειαζόμαστε μεταρρυθμίσεις μεγάλης κλίμακας στο παρόν επιχειρηματικό περιβάλλον για τους εξαγωγείς μας», κατέληξε ο κ. Widodo.
Φωτό: Stephen Morrison/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ