
Ο πρόεδρος της Ινδονησίας, Joko Widodo, κάλεσε το Υπουργείο Εμπορίου και τους επιχειρηματίες της χώρας του να αποφύγουν τους πρόωρους πανηγυρισμούς σε σχέση με τις εξαγωγικές επιδόσεις της χώρας φέτος.
«Είμαι ευτυχής που διαβάζω ότι οι εξαγωγές καφέ, ενδυμάτων, ειδών σπιτιού, επίπλων, αλιευμάτων, τροφίμων και ποτών της Ινδονησίας κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2020 κατέγραψαν πλεόνασμα 17,07 δισ. δολαρίων ΗΠΑ, αλλά δεν πρέπει να είμαστε ικανοποιημένοι με αυτό το αποτέλεσμα», παρατήρησε σε δηλώσεις του ο Ινδονήσιος πρόεδρος. «Δεν έχουμε κεφαλαιοποιήσει όλες τις εξαγωγικές δυνατότητες, οι οποίες εξακολουθούν να είναι πολύ υψηλές», ανέφερε ο κ. Widodo.
Ο πρόεδρος της πολυπληθέστερης μουσουλμανικής χώρας στον κόσμο σημείωσε ότι η Ινδονησία εξακολουθεί να υστερεί πολύ σε σχέση με άλλες χώρες, που επωφελούνται από τις εξαγωγικές ευκαιρίες, φέροντας ως παράδειγμα τις εξαγωγές καφέ. Η Ινδονησία είναι ο τέταρτος μεγαλύτερος παραγωγός καφέ στον κόσμο μετά τη Βραζιλία, το Βιετνάμ και την Κολομβία, ωστόσο κατατάχθηκε μόλις στην όγδοη θέση από άποψη εξαγωγών το 2019, οι οποίες υπολογίζονται σε 883,12 εκατ. δολάρια ΗΠΑ.
«Το ίδιο ισχύει και για άλλα εξαγωγικά προϊόντα. Είμαστε ο όγδοος μεγαλύτερος παραγωγός ενδυμάτων στον κόσμο, ενώ στην πραγματικότητα βρισκόμαστε μόλις στην 22η θέση ως εξαγωγέας ενδυμάτων», σχολίασε ο Ινδονήσιος πρόεδρος. Αντίστοιχα, παρότι κατατάσσεται δεύτερη παγκοσμίως στην παραγωγή αλιείας, βρίσκεται στη 13η θέση σε αξίες εξαγωγών αλιευμάτων.
«Αυτό είναι το συμπέρασμα που πρέπει να μεταφέρουμε. Η υστέρηση (πίσω από άλλες χώρες) δεν πρέπει να μας κάνει απαισιόδοξους. Δεν υπάρχει άλλη επιλογή από το να κάνουμε διορθωτικά και βελτιωτικά βήματα. Χρειαζόμαστε μεταρρυθμίσεις μεγάλης κλίμακας στο παρόν επιχειρηματικό περιβάλλον για τους εξαγωγείς μας», κατέληξε ο κ. Widodo.
Φωτό: Stephen Morrison/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα «βαφτίσια» ενός ακόμα containership-μεγαθηρίου γιόρτασε πρόσφατα ο γερμανικός κολοσσός των τακτικών γραμμών Hapag-Lloyd. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την Πέμπτη…
Σε έντονα ανοδική πορεία έχει εισέλθει η ναυλαγορά των gas carriers, με τα Very Large Gas Carriers να πρωταγωνιστούν. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση…
Η κατασκευή καινοτόμων πλοίων που θα διαμορφώσουν τον παγκόσμιο στόλο μελλοντικά βαίνει με ταχύτατους ρυθμούς. Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης,…
Στη μεταφορά ξηρών φορτίων σε μικρές αποστάσεις επενδύει η εταιρεία JR Shipping, προχωρώντας σε παραγγελία για ιδιαίτερα καινοτόμα πλοία. Ειδικότερα, η εταιρεία τοποθέτησε παραγγελία…
Οι εταιρείες V.Group και International Seaways ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μια σημαντική πρωτοβουλία που στοχεύει στην ενίσχυση της παρουσίας των γυναικών στη ναυτιλία.…
Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων α΄ τριμήνου προχώρησε πρόσφατα η εισηγμένη στον Nasdaq Star Bulk. Πιο συγκεκριμένα, τα καθαρά κέρδη της εταιρείας διαμορφώθηκαν σε…
Ο αριθμός των πλοίων κατανάλωσης μεθανόλης στον παγκόσμιο στόλο συνεχίζει να αυξάνεται με δυναμικούς ρυθμούς. Ειδικότερα, ο ιαπωνικός ναυπηγικός κολοσσός Tsuneishi παρέδωσε πρόσφατα το…
Στην επέκταση του στόλου του εστιάζει εκ νέου ο κολοσσός ενέργειας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων ADNOC. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Allied,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ