
Ο πρόεδρος της Ινδονησίας, Joko Widodo, κάλεσε το Υπουργείο Εμπορίου και τους επιχειρηματίες της χώρας του να αποφύγουν τους πρόωρους πανηγυρισμούς σε σχέση με τις εξαγωγικές επιδόσεις της χώρας φέτος.
«Είμαι ευτυχής που διαβάζω ότι οι εξαγωγές καφέ, ενδυμάτων, ειδών σπιτιού, επίπλων, αλιευμάτων, τροφίμων και ποτών της Ινδονησίας κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2020 κατέγραψαν πλεόνασμα 17,07 δισ. δολαρίων ΗΠΑ, αλλά δεν πρέπει να είμαστε ικανοποιημένοι με αυτό το αποτέλεσμα», παρατήρησε σε δηλώσεις του ο Ινδονήσιος πρόεδρος. «Δεν έχουμε κεφαλαιοποιήσει όλες τις εξαγωγικές δυνατότητες, οι οποίες εξακολουθούν να είναι πολύ υψηλές», ανέφερε ο κ. Widodo.
Ο πρόεδρος της πολυπληθέστερης μουσουλμανικής χώρας στον κόσμο σημείωσε ότι η Ινδονησία εξακολουθεί να υστερεί πολύ σε σχέση με άλλες χώρες, που επωφελούνται από τις εξαγωγικές ευκαιρίες, φέροντας ως παράδειγμα τις εξαγωγές καφέ. Η Ινδονησία είναι ο τέταρτος μεγαλύτερος παραγωγός καφέ στον κόσμο μετά τη Βραζιλία, το Βιετνάμ και την Κολομβία, ωστόσο κατατάχθηκε μόλις στην όγδοη θέση από άποψη εξαγωγών το 2019, οι οποίες υπολογίζονται σε 883,12 εκατ. δολάρια ΗΠΑ.
«Το ίδιο ισχύει και για άλλα εξαγωγικά προϊόντα. Είμαστε ο όγδοος μεγαλύτερος παραγωγός ενδυμάτων στον κόσμο, ενώ στην πραγματικότητα βρισκόμαστε μόλις στην 22η θέση ως εξαγωγέας ενδυμάτων», σχολίασε ο Ινδονήσιος πρόεδρος. Αντίστοιχα, παρότι κατατάσσεται δεύτερη παγκοσμίως στην παραγωγή αλιείας, βρίσκεται στη 13η θέση σε αξίες εξαγωγών αλιευμάτων.
«Αυτό είναι το συμπέρασμα που πρέπει να μεταφέρουμε. Η υστέρηση (πίσω από άλλες χώρες) δεν πρέπει να μας κάνει απαισιόδοξους. Δεν υπάρχει άλλη επιλογή από το να κάνουμε διορθωτικά και βελτιωτικά βήματα. Χρειαζόμαστε μεταρρυθμίσεις μεγάλης κλίμακας στο παρόν επιχειρηματικό περιβάλλον για τους εξαγωγείς μας», κατέληξε ο κ. Widodo.
Φωτό: Stephen Morrison/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Η απόφαση της ιταλικής Επιτροπής Ανταγωνισμού (AGCM) να επιβάλει βαρύτατο πρόστιμο ύψους 256 εκατ. ευρώ στη Ryanair σηματοδοτεί μια νέα όξυνση στη διαμάχη μεταξύ…

Η υπογραφή των συμβάσεων μελέτης και κατασκευής μεταξύ του Υπουργείου Δημοσίων Έργων του Κουβέιτ και της China Communications Construction Company (CCCC), στις 22 Δεκεμβρίου,…

Η Γουινέα αναδεικνύεται στον αδιαφιλονίκητο ρυθμιστή της αγοράς των Capesizes, με τις εξαγωγές βωξίτη να καταγράφουν ιστορικό ρεκόρ στους 175 εκατ. τόνους (+22%) το…

Συνέντευξη του Μιχάλη Κουρτέση, Managing Director του ομίλου εταιρειών SeaHawk

Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ