
Σύμφωνα με ανακοίνωση του κόμματος, ο Ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και αναπληρωματικό μέλος της Επιτροπής EMPL (Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων) του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίο) Κώστας Αρβανίτης με ερώτησή του προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αναζητεί απαντήσεις για την επιλογή να πωληθεί το στρατιωτικό σκέλος των ΝΑΥΠΗΓΕΙΩΝ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ Α.Ε. χωρίς να προβλέπεται η μεταφορά του προσωπικού στο νέο επιχειρηματικό σχήμα.
Κατά τον ευρωβουλευτή «Πέρα από το γεγονός πως πρόκειται για εργαζόμενους υψηλής εξειδίκευσης με πολυετή εργασιακή πείρα, στοιχεία κρίσιμα για έναν τομέα δραστηριότητας που σχετίζεται με την Εθνική Άμυνα της χώρας, προκύπτει ζήτημα άνισης μεταχείρισης εργαζόμενων από διαφορετικές χώρες», στο δελτίο τύπου αναφέρεται επίσης ότι «Η κραυγή αγωνίας των εργαζόμενων στα ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ Α.Ε. θα φτάσει μέχρι την καρδιά των Ευρωπαϊκών θεσμών. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα αναγκαστεί να παρέμβει ή να εκτεθεί για τις επιλογές της. Οι εργαζόμενοι στα Ναυπηγεία δεν θα μείνουν μόνοι τους στον αγώνα που δίνουν για να μην βρεθούν στο δρόμο».
Ακολουθεί το κείμενο της ερώτησης του Κώστα Αρβανίτη προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή:
«Στην υπό καθεστώς ειδικής εκκαθάρισης επιχείρηση ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ Α.Ε. απασχολούνται 740 εξειδικευμένοι εργαζόμενοι, οι περισσότεροι των οποίων είναι εκπαιδευμένοι και έμπειροι στην ναυπήγηση και συντήρηση πολεμικών πλοίων και υποβρυχίων, αλλά και γενικότερου υλικού για τις στρατιωτικές ανάγκες της Ελλάδας».
Σε πρόσκληση για τη διενέργεια πλειοδοτικού διαγωνισμού για την εκποίηση των περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας αυτής, εταιρείας στρατηγικής σημασίας για την άμυνα της χώρας, μεταξύ άλλων όρων αναφέρεται ότι «στα εκποιούμενα στοιχεία του ενεργητικού δεν συμπεριλαμβάνονται οι συμβάσεις εργασίας της επιχείρησης με εργαζομένους».
Ερωτάται η Επιτροπή από τον Ευρωβουλευτή:
«Υπάρχει απόφαση ή οδηγία δική της ή άλλων οργάνων της ΕΕ που θέτουν όρο για τη λύση των συμβάσεων αορίστου ή ορισμένου χρόνου στην επιχείρηση ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ Α.Ε.;».
Φωτό: Ορέστης Παναγιώτου/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Η σταθερότητα φαίνεται να αποτελεί το νέο status quo της ναυλαγοράς των LPG carriers, καθώς την περασμένη εβδομάδα δεν σημειώθηκαν μεταβολές στους spot ναύλους.…
Δεκατρείς είναι πλέον οι εβδομάδες διαδοχικών απωλειών για τη ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους σε κορυφαίες εμπορικές γραμμές να ακολουθούν αντίρροπες τάσεις…
Επίσκεψη στα Ναυπηγεία Ελευσίνας της ONEX πραγματοποίησε ο Υπουργός Εσωτερικών των ΗΠΑ, Doug Burgum, τον οποίο υποδέχθηκε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής της…
Η Γαλλία βιώνει μια κρίσιμη καμπή στην ιστορία της που ξεπερνά τα όρια της συνηθισμένης πολιτικής αστάθειας. Η πρόσφατη πτώση της κυβέρνησης Μπαϊρού, λόγω…
Καθώς οι κυρώσεις και οι δασμοί της Δύσης σε βάρος της Μόσχας «δίνουν και παίρνουν», η απροσδόκητη ευελιξία της Ρωσίας στην ανακατεύθυνση των εξαγωγών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ