
Αύξηση της διακίνησης των φορτίων του αναφέρει ο λιμένας του Λος Άντζελες, έπειτα από σειρά μηνών με χαμηλές διελεύσεις πλοίων. Με την ελάφρυνση πολλών από τα περιοριστικά μέτρα κατά του κορονοϊού στις ΗΠΑ, η καταναλωτική δραστηριότητα έχει ανακάμψει σημαντικά, έχοντας ως αποτέλεσμα τη διέλευση περισσότερων πλοίων από τις εγκαταστάσεις του αμερικανικού λιμένα.
Αν και σύμφωνα με τον λιμένα η εν λόγω αύξηση δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να καλύψει τις απώλειες των προηγούμενων μηνών, εντούτοις φαίνεται πως υπάρχει αισιοδοξία για το μέλλον, καθώς οι λιμενικές δραστηριότητες εισέρχονται όλο και περισσότερο στην κανονικότητα.
Το λιμάνι του Λος Άντζελες ανέφερε ότι, στις 14 Οκτωβρίου, 16 πλοία ‒εκ των οποίων 14 containerships, ένα bulk carrier και ένα γενικού φορτίου‒ βρίσκονταν στους τερματικούς σταθμούς του, ενώ 11 επιπλέον πλοία ήταν στα αγκυροβόλια. Ο αυξημένος αριθμός πλοίων που προσέγγισαν το λιμάνι είχε ως αποτέλεσμα να καταγραφεί ρεκόρ διακίνησης φορτίων για τον μήνα Σεπτέμβριο, καθώς και το πιο παραγωγικό τρίμηνο του λιμανιού για το 2020 (Ιούλιος-Σεπτέμβριος). Ο Σεπτέμβριος αποτέλεσε επίσης τον μοναδικό μήνα κατά τον οποίο ο λιμένας δεν είχε ακυρώσεις και blank sailings.
Ο όγκος των εισαγωγών σε εμπορευματοκιβώτια αυξήθηκε κατά 17% τον Σεπτέμβριο, στα 471.795 TEUs, ενώ στο εννιάμηνο διαμορφώθηκε στα 3,4 εκατ. TEUs. Το λιμάνι εξυπηρέτησε συνολικά 97 πλοία, μεταξύ των οποίων έντεκα εκτός προγράμματος. Ο λιμένας ωστόσο φαίνεται να θορυβείται από την πτώση των εξαγωγών του, οι οποίες έχουν παραμείνει σε χαμηλά επίπεδα για τους 22 από τους τελευταίους 23 μήνες, γεγονός που ενδεχομένως αποτελεί απόρροια των τεταμένων σχέσεων μεταξύ Πεκίνου και Ουάσιγκτον.
Παράλληλα, ενδιαφέρον παρουσιάζει το ότι ο όγκος των άδειων εξαγόμενων εμπορευματοκιβωτίων ήταν διπλάσιος από αυτόν του Αυγούστου. Ως εκ τούτου, ο λιμένας του Λος Άντζελες παρότρυνε την αμερικανική κυβέρνηση να δημιουργήσει ένα ξεκάθαρο πλάνο για την ανάκαμψη των εξαγωγών της χώρας, καθώς και να υιοθετήσει μια στρατηγική σχετικά με την ψηφιοποίηση των αμερικανικών λιμανιών.
Φωτό: Tobias Wahlqvist/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Costamare Bulkers Holdings Limited ανακοίνωσε σήμερα το ντεμπούτο της ως ανεξάρτητη, εισηγμένη στο χρηματιστήριο εταιρεία και την ολοκλήρωση του διαχωρισμού της από την…
Το NavHyS αποτελεί ένα πρωτοποριακό ευρωπαϊκό ερευνητικό πρόγραμμα που στοχεύει στην τεχνολογική εξέλιξη της χρήσης υγρού υδρογόνου (LH₂) στη ναυτιλία. Στον πυρήνα της καινοτομίας…
Κατακόρυφη πτώση σημείωσαν οι συμφωνίες για συγχωνεύσεις και εξαγορές (Μ&Α) τον Απρίλιο, απόρροια του εμπορικού πολέμου που πυροδότησε η δασμολογική πολιτική του Προέδρου των…
Εν μέσω αυξανόμενης ζήτησης για πολεμικά πλοία σε παγκόσμιο επίπεδο, ο ναυπηγικός κολοσσός της Νότιας Κορέας, Hanwha Ocean, φαίνεται να «ποντάρει» στις ΗΠΑ. Σύμφωνα…
Στο στόχαστρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής βρίσκεται εκ νέου το φυσικό αέριο της Ρωσίας, καθώς η ΕΕ επιδιώκει να τερματίσει τις ενεργειακές σχέσεις της με…
Οι χρηματιστηριακές κινήσεις του 119ου πλουσιότερου ανθρώπου στον κόσμο John Fredriksen συνεχίζονται με ταχύτατους ρυθμούς. Μάλιστα, όπως έχει αναδειχθεί τις τελευταίες εβδομάδες, το ενδιαφέρον…
Η Κίνα και οι Ηνωμένες Πολιτείες ανακοίνωσαν πως θα συνεδριάσουν το ερχόμενο σαββατοκύριακο στην Ελβετία για να θέσουν τις βάσεις για εμπορικές διαπραγματεύσεις, για…
Παρότι η δραστηριότητα των Ελλήνων πλοιοκτητών στις παραγγελίες πλοίων έχει κατεβάσει ρυθμούς το 2025, αρκετές από τις παραγγελίες που λαμβάνουν χώρα αφορούν ιδιαίτερα καινοτόμα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ