
Επενδύσεις ύψους 200 εκατ. ευρώ προβλέπει το επιχειρηματικό σχέδιο της ΔΕΠΑ για την περίοδο 2020 – 2024 και αποσκοπεί στη μετατροπή της από εταιρεία αερίου σε μια σύγχρονη εταιρεία ενέργειας, με αυξημένη καθετοποίηση, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην υποστήριξη της δραστηριότητας λιανικής και την ενίσχυση των συνεργειών με τη χονδρική.
Αυτό ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης, Κωνσταντίνος Ξιφαράς μιλώντας στο 3ο Athens Investment Forum, που πραγματοποιήθηκε στις 9 Οκτωβρίου.
Κεντρικός άξονας του νέου business plan, ανέφερε ο κ. Ξιφαράς είναι η επέκταση της εταιρείας σε νέες δραστηριότητες. Συγκεκριμένα, η ΔΕΠΑ επενδύει στην ανάπτυξη εφαρμογών υγροποιημένου φυσικού αερίου μικρής κλίμακας, εστιάζοντας κυρίως στη χρήση του LNG ως ναυτιλιακού καύσιμου. Για τον σκοπό αυτό κατασκευάζει ένα πλοίο μεταφοράς LNG που θα τροφοδοτεί τα λιμάνια της ευρύτερης Ανατολικής Μεσογείου.
Παράλληλα η εταιρεία, επεκτείνει το πανελλαδικό δίκτυο πρατηρίων CNG, FISIKON, ενώ δρομολογεί ήδη και την είσοδό της στις ΑΠΕ, αλλά και ανανεώσιμων καυσίμων αερίων, όπως το υδρογόνο και το βιομεθάνιο. Με επενδύσεις που ξεπερνούν τα 120 εκατ. ευρώ, η ΔΕΠΑ στοχεύει στη δημιουργία ενός «πράσινου» χαρτοφυλακίου ισχύος άνω των 200 MW, συμμετέχοντας σε φωτοβολταϊκά ή αιολικά έργα που βρίσκονται στο στάδιο ανάπτυξης ή σε λειτουργία.
Τέλος, ο κ. Ξιφαράς, υπογράμμισε ότι η ΔΕΠΑ κλιμακώνει τη συμμετοχή της στα μεγάλα διεθνή έργα, όπως οι αγωγοί EastMed και IGB και ο Τερματικός Σταθμός LNG στην Αλεξανδρούπολη, που συμβάλλουν αποφασιστικά στη διαφοροποίηση των πηγών εφοδιασμού και την ενεργειακή ασφάλεια Ελλάδας και Ευρώπης, ενώ αναβαθμίζουν τη γεωπολιτική σημασία της χώρας μας.
Αυτοί είναι οι λόγοι, κατέληξε ο κ. Ξιφαράς, που η ΔΕΠΑ έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον κορυφαίων εγχώριων και διεθνών επενδυτών, στο πλαίσιο της εξελισσόμενης αποκρατικοποιήσης, καθώς η απόκτησή της θα τους εξασφαλίσει ηγετική θέση στην ελληνική και περιφερειακή αγορά ενέργειας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ