
Το πρώτο Α321neo αεροσκάφος, η μεγαλύτερη έκδοση της οικογένειας Α320neo, προσγειώθηκε στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας στη βάση της Αegean, στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. H εταιρεία θα παραλάβει αλλά 3 του ιδίου τύπου A321neo ως την άνοιξη του 2021, φτάνοντας τα 9 A320/A321 neo από τη συνολική παραγγελία των 46 αεροσκαφών.
Το νέο Airbus A321neo είναι εξοπλισμένο με τη νέα γενιά κινητήρων GTFTM της Pratt & Whitney, που συμβάλλει στη μείωση κατά 23% των εκπομπών CO2 ανά χιλιομετρική θέση σε σχέση με τον παρόντα στόλο των Airbus, αλλά και κατά 53% σε σχέση με τα αρχικά – και τότε καινούργια – AvroJ100 της AEGEAN, 20 χρόνια πίσω. Επίσης, περιορίζει κατά 50% το NOx, ανά πτήση και ανά επιβάτη και κατά 75% το αποτύπωμα θορύβου, καθιστώντας το σήμερα, τον πιο περιβαλλοντικά φιλικό και αποδοτικό τύπο αεροσκάφους που έχει ενταχθεί ποτέ στο στόλο της AEGEAN.
Με αυξημένη χωρητικότητα που φτάνει τις 220 επιβατικές θέσεις, μειωμένη κατανάλωση καυσίμων και μεγαλύτερη εμβέλεια κατά 1 επιπλέον ώρα πτήσης, το νέο Airbus Α321neo, αναμένεται να προσδώσει επιπλέον ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην AEGEAN, μετά το πέρας της κρίσης του Covid-19.
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN, ανέφερε σχετικά:
«Απέναντι στην καταστροφική επίδραση της πανδημίας στον κλάδο και στην εταιρεία μας, χρειαζόμαστε να προχωρήσουμε σε άμεσες, επίπονες προσαρμογές και να διασφαλίσουμε αυξημένες αντοχές για τους επομένους δύσκολους 12-18 μήνες. Ταυτόχρονα όμως, χρειαζόμαστε να υποστηρίξουμε το όραμά μας για διαρκή εξέλιξη των υπηρεσιών μας προς τους επιβάτες μας, για συνεχή ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς μας, αλλά και για ουσιαστική συμβολή της εταιρείας μας στην οικονομία της χώρας. Σε αυτό το όραμα, τα Α321neo, η «μεγάλη έκδοση» της οικογένειας με τις αυξημένες δυνατότητές τους, θα είναι το πιο σημαντικό νέο εργαλείο, για την ομάδα των ανθρώπων μας. Είμαστε περήφανοι που μπορούμε και υποδεχόμαστε το πρώτο, αλλά και τα επόμενα τρία σε τόσο δύσκολες συνθήκες».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο ναυτιλιακός κολοσσός της Κίνας, COSCO, έχει εδραιώσει τη θέση του ως βασικότερος «παίκτης» στις γραμμές μεταξύ της Ινδικής Υποηπείρου, της Μέσης Ανατολής και…
H ινδική κυβέρνηση ακύρωσε δύο διαγωνιστικές διαδικασίες για projects υπεράκτιας αιολικής ενέργειας ισχύος 4.500 MW. Συγκεκριμένα, η κρατική Solar Energy Corporation of India (SECI)…
Τα έργα για την οικοδόμηση της γέφυρας που θα ενώσει το νησί της Σικελίας με την Καλαβρία, δηλαδή με την ιταλική χερσόνησο, πρόκειται να…
Ένα αναδιπλούμενο Rotor Sail διαμέτρου 3,5 μ., που για πρώτη φορά κατασκευάστηκε διεθνώς σε αυτό το μέγεθος, υπόσχεται να επιταχύνει την υιοθέτηση της αιολικής…
Με την πάροδο του χρόνου, το Ντουμπάι αναδεικνύεται όλο και περισσότερο ως βασικός εμπορικός κόμβος στην καρδιά της Αραβικής Χερσονήσου, ειδικά για την αγορά…
Για «πρόοδο αλλά όχι συμφωνία» έκαναν λόγο οι Ντόναλντ Τραμπ και Βλαντίμιρ Πούτιν, έπειτα από την ιστορική συνάντησή τους στην Αλάσκα, το βράδυ της…
Κίνα και Ινδία βρίσκονται σε συζητήσεις για την επανέναρξη του διασυνοριακού εμπορίου τους, πέντε χρόνια μετά τη διακοπή του. Σύμφωνα με αξιωματούχους των Υπουργείων…
Οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου πολλών μεγαβάτ, σε συνδυασμό με ηλεκτρική πρόωση και αρχιτεκτονική συνεχούς ρεύματος (Onboard DC Grid), αναδεικνύονται ως μία από τις πλέον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ