Το «πράσινο» πρόσωπο της κρουαζιέρας

Το «πράσινο» πρόσωπο της κρουαζιέρας

58
Το «πράσινο» πρόσωπο της κρουαζιέρας

H Cruise Lines International Association δημοσίευσε πρόσφατα την έκθεση με τίτλο «Global Cruise Industry Environmental Technologies and Practices», η οποία συντάχθηκε από το Oxford Economics. Η εν λόγω έκθεση αναλύει τις συλλογικές προσπάθειες της βιομηχανίας κρουαζιέρας για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος από τα πλοία του στόλου της και τη μετάβαση σε μια αειφόρο επιβατηγό ναυτιλία.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στην έκθεση, η βιομηχανία κρουαζιέρας έχει επενδύσει περισσότερα από $23,5 δισ. σε πλοία τα οποία χρησιμοποιούν οικολογικότερα καύσιμα, καθώς και σε πιο προηγμένες τεχνολογίες. Τα κεφάλαια αυτά ξεπερνούν κατά $1,5 δισ. τις αντίστοιχες επενδύσεις το 2019.

Η έκθεση αναφέρει επίσης πως το LNG θα αποτελέσει το πιο διαδεδομένο καύσιμο τα προσεχή έτη για τον κλάδο, καθώς το 49% των νεότευκτων κρουαζιερόπλοιων θα καίνε το εν λόγω καύσιμο, ενώ το 96% των νεότευκτων που δεν θα καίνε LNG θα είναι εξοπλισμένα με scrubbers. Επιπλέον, το 99% αυτών των πλοίων θα διαθέτουν και Ballast Water Treatment Systems.

O πρόεδρος της CLIA Global, Adam Goldstein, δήλωσε: «Η βιομηχανία κρουαζιέρας δουλεύει καθημερινά για την ανάπτυξη ασφαλών ταξιδιών και αναγνωρίζει ότι οι συνεχείς και μεγαλύτερες επενδύσεις στον τομέα της έρευνας αποτελούν καταλύτη για την παραγωγή νέων καυσίμων και συστημάτων πρόωσης. Γι’ αυτόν τον λόγο, η CLIA, μαζί με άλλους συνεργάτες του χώρου της ναυτιλίας, έχει προτείνει τη δημιουργία και τη χρηματοδότηση ταμείου ύψους $5 δισ. για την έρευνα και ανάπτυξη, με σκοπό τη συνεργασία για τον εντοπισμό νέων τεχνολογιών και πηγών ενέργειας που θα προσφέρουν πρόσθετες ευκαιρίες για τη μείωση του περιβαλλοντικού μας αποτυπώματος και την επίτευξη των φιλόδοξων στόχων που έχει θέσει ο ΙΜΟ».

Φωτό: Juan Carlos Trujillo/Unsplash

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.