
H Cruise Lines International Association δημοσίευσε πρόσφατα την έκθεση με τίτλο «Global Cruise Industry Environmental Technologies and Practices», η οποία συντάχθηκε από το Oxford Economics. Η εν λόγω έκθεση αναλύει τις συλλογικές προσπάθειες της βιομηχανίας κρουαζιέρας για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος από τα πλοία του στόλου της και τη μετάβαση σε μια αειφόρο επιβατηγό ναυτιλία.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στην έκθεση, η βιομηχανία κρουαζιέρας έχει επενδύσει περισσότερα από $23,5 δισ. σε πλοία τα οποία χρησιμοποιούν οικολογικότερα καύσιμα, καθώς και σε πιο προηγμένες τεχνολογίες. Τα κεφάλαια αυτά ξεπερνούν κατά $1,5 δισ. τις αντίστοιχες επενδύσεις το 2019.
Η έκθεση αναφέρει επίσης πως το LNG θα αποτελέσει το πιο διαδεδομένο καύσιμο τα προσεχή έτη για τον κλάδο, καθώς το 49% των νεότευκτων κρουαζιερόπλοιων θα καίνε το εν λόγω καύσιμο, ενώ το 96% των νεότευκτων που δεν θα καίνε LNG θα είναι εξοπλισμένα με scrubbers. Επιπλέον, το 99% αυτών των πλοίων θα διαθέτουν και Ballast Water Treatment Systems.
O πρόεδρος της CLIA Global, Adam Goldstein, δήλωσε: «Η βιομηχανία κρουαζιέρας δουλεύει καθημερινά για την ανάπτυξη ασφαλών ταξιδιών και αναγνωρίζει ότι οι συνεχείς και μεγαλύτερες επενδύσεις στον τομέα της έρευνας αποτελούν καταλύτη για την παραγωγή νέων καυσίμων και συστημάτων πρόωσης. Γι’ αυτόν τον λόγο, η CLIA, μαζί με άλλους συνεργάτες του χώρου της ναυτιλίας, έχει προτείνει τη δημιουργία και τη χρηματοδότηση ταμείου ύψους $5 δισ. για την έρευνα και ανάπτυξη, με σκοπό τη συνεργασία για τον εντοπισμό νέων τεχνολογιών και πηγών ενέργειας που θα προσφέρουν πρόσθετες ευκαιρίες για τη μείωση του περιβαλλοντικού μας αποτυπώματος και την επίτευξη των φιλόδοξων στόχων που έχει θέσει ο ΙΜΟ».
Φωτό: Juan Carlos Trujillo/Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ