
Πτώση 17,1% σημείωσε το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου της χώρας τον Ιούλιο εφέτος, καθώς η μείωση της αξίας των εισαγωγών ήταν μεγαλύτερη από εκείνη των εξαγωγών.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για τις εμπορευματικές συναλλαγές:
Η συνολική αξία των εισαγωγών- αφίξεων, ανήλθε στο ποσό των 4.446,1 εκατ. ευρώ τον Ιούλιο 2020 έναντι 5.091,9 εκατ. ευρώ τον ίδιο μήνα του 2019, παρουσιάζοντας μείωση 12,7% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε μείωση κατά 121,4 εκατ. ευρώ ή 3,2%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε μείωση κατά 121,1 εκατ. ευρώ ή 3,2%).
Η συνολική αξία των εξαγωγών- αποστολών ανήλθε στο ποσό των 2.884,5 εκατ. ευρώ έναντι 3.209,3 εκατ. ευρώ τον Ιούλιο 2019, παρουσιάζοντας μείωση 10,1% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 195,7 εκατ. ευρώ ή 9,2%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 180,1 εκατ. ευρώ ή 8,5%).
Το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου ανήλθε σε 1.561,6 εκατ. ευρώ έναντι 1.882,6 εκατ. ευρώ τον Ιούλιο 2019, παρουσιάζοντας μείωση 17,1% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε μείωση κατά 317,1 εκατ. ευρώ ή 19,4%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε μείωση κατά 301,2 εκατ. ευρώ ή 18,6%).
Το 7μηνο εφέτος, η συνολική αξία των εισαγωγών- αφίξεων ανήλθε στο ποσό των 28.099,1 εκατ. ευρώ έναντι 33.000,2 εκατ. ευρώ το ίδιο διάστημα του 2019, παρουσιάζοντας μείωση 14,9% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε μείωση κατά 1.727,9 εκατ. ευρώ ή 7,1%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε μείωση κατά 1.667,4 εκατ. ευρώ ή 6,9%).
Η συνολική αξία των εξαγωγών- αποστολών ανήλθε στο ποσό των 17.682,3 εκατ. ευρώ έναντι 20.055,2 εκατ. ευρώ το 7μηνο του 2019, παρουσιάζοντας μείωση 11,8% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 159,8 εκατ. ευρώ ή 1,2%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 162,4 εκατ. ευρώ ή 1,2%).
Το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου ανήλθε σε 10.416,8 εκατ. ευρώ έναντι 12.945,0 εκατ. ευρώ το 7μηνο του 2019, παρουσιάζοντας μείωση 19,5% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε μείωση κατά 1.887,7 εκατ. ευρώ ή 17,8%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε μείωση κατά 1.829,8 εκατ. ευρώ ή 17,5%).
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο λιμένας του Αμβούργου πρόκειται να εισέλθει σε νέα εποχή, μετά τις επικείμενες επενδύσεις δισεκατομμυρίων, που ανακοίνωσε στις 4 Ιουλίου η Αρχή του ομώνυμου…
Ο Ντόναλντ Τραμπ γνωστοποίησε χθες, Πέμπτη 10 Ιουλίου, ότι έχει αποφασίσει να προχωρήσει στην επιβολή επιπρόσθετων τελωνειακών δασμών 35% στα καναδικά προϊόντα που εισάγουν…
Η αύξηση της παγκόσμιας ζήτησης για υποδομές κέντρων δεδομένων (data centers) καθιστά τα υπάρχοντα ηλεκτρικά δίκτυα ανίσχυρα να παρέχουν την απαιτούμενη ισχύ στον σωστό…
Νωχελική παραμένει η δραστηριότητα στις αγοραπωλησίες πλοίων το 2025. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Allied, 703 πλοία χωρητικότητας 48,4 εκατ. dwt άλλαξαν χέρια…
Αναντίρρητα, η αποανθρακοποίηση βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας πλήθους βιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένης και της ναυτιλίας. Στο πλαίσιο αυτό, τα κράτη, ειδικότερα αυτά της ΕΕ, αναζητούν…
Εν μέσω του εμπορικού πολέμου μεταξύ των μεγαλύτερων οικονομιών του κόσμου, η Κίνα έχει προβεί σε ενέργειες για διαφοροποίηση των εισαγωγών της σε ορισμένα…
Καθώς η αναζωογόνηση των εγχώριων ναυπηγείων συνιστά πλέον επιτακτική προτεραιότητα της Ιαπωνίας, το Τόκιο δρομολογεί την πιο φιλόδοξη προσπάθεια των τελευταίων δεκαετιών προς αυτή…
Έναν ισχυρό ενεργειακό πόλο, με σημαντική παρουσία στην Ελλάδα και δυναμική επέκταση στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, δημιουργούν οι Όμιλοι Motor Oil και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ μέσω…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ