
Ένας ναυτικός, υπήκοος Φιλιππίνων, αγνοείται μετά την πυρκαγιά που ξέσπασε σε supertanker στα ανοικτά των ακτών της Σρι Λάνκα και πιστεύεται πως είναι νεκρός, δήλωσε εκπρόσωπος του Πολεμικού Ναυτικού της χώρας του Ινδικού Ωκεανού.
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο, τον πλοίαρχο Ίντικα ντε Σίλβα, η πυρκαγιά συνεχίζει να μαίνεται πάνω στο μεγάλο δεξαμενόπλοιο New Diamond, που μεταφέρει περίπου 2 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου. Πάνω στο σκάφος βρίσκονταν 23 μέλη πληρώματος. Δεν υπάρχουν ενδείξεις διαρροής πετρελαίου από το μήκους 330 μέτρων σκάφος, πρόσθεσε ο εκπρόσωπος.
Η πυρκαγιά ξέσπασε στο μηχανοστάσιο χθες Πέμπτη το πρωί και εξαπλώθηκε στη γέφυρα του πλοίου, το οποίο έχει ναυλωθεί από την Indian Oil Corp (IOC).
«Ο αγνοούμενος Φιλιππινέζος ναυτικός θεωρείται νεκρός. Τραυματίστηκε άσχημα όταν εξερράγη λέβητας», εξήγησε ο ντε Σίλβα στο πρακτορείο ειδήσεων Reuters, επικαλούμενος μέλη του πληρώματος που διασώθηκαν.
Τα μέλη του πληρώματος ήταν 5 Έλληνες και 18 Φιλιππινέζοι. Άλλος ένας ναυτικός έχει τραυματιστεί και διακομίστηκε αεροπορικώς από το πλοίο σε νοσοκομείο. Οι υπόλοιποι ναυτικοί είναι σώοι.
Το πλοίο απέπλευσε από το λιμάνι Μίνα αλ Αχμάντι του Κουβέιτ, φορτωμένο κουβεϊτιανό αργό, κατά τα δεδομένα της εφαρμογής εντοπισμού πλοίων της Refinitiv Eikon. Κατευθυνόταν στο λιμάνι Παραντίπ της Ινδίας, όπου η IOC διαθέτει διυλιστήριο με δυνατότητα επεξεργασίας 300.000 βαρελιών αργού την ημέρα.
Η Σρι Λάνκα άρχισε να ρυμουλκεί το υπερδεξαμενόπλοιο αφού το πλοίο είχε αρχίσει να παρασύρεται προς τη στεριά, δήλωσε σήμερα εκπρόσωπος του Πολεμικού Ναυτικού της Σρι Λάνκα.
BREAKING: Fire erupted after an huge explosion of a boiler in the main engine room of MT New Diamond which caught fire yesterday in Sri Lankan waters. (Photos from Sri Lanka Navy) pic.twitter.com/jUImtwcijN
— Yasiru Ranaraja (@YRanaraja) September 4, 2020
https://www.youtube.com/watch?v=oSyugq0EgVQ
Πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ
Φωτό: SRI LANKAN AIR FORCE MEDIA/ΑΠΕ ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ