
Η BIMCO, το International Chamber of Shipping, η ΙΝΤΕRTANKO και η INTERCARGO δημοσιοποίησαν τα ευρήματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε εντός της ναυτιλιακής βιομηχανίας αναφορικά με την ομαλή εφαρμογή του sulphur cap και την ευθυγράμμιση με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς του ΙΜΟ.
Η έρευνα, η οποία εστιάστηκε σε ζητήματα που ανέκυψαν κατά την εφαρμογή της διεθνούς νομοθεσίας για τη χρήση καυσίμων με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο ξεκίνησε στις 24 Φεβρουαρίου και ολοκληρώθηκε στις 6 Μαΐου.
«Η έρευνα μας δίνει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με το μέγεθος και τη φύση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η βιομηχανία κατά τη μετάβαση στη χρήση καυσίμων χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο. Η ναυτιλιακή βιομηχανία είχε μεγάλη εμπειρία στο να διαχειρίζεται βαρέα καύσιμα και η έρευνα παρέχει πληροφορίες σχετικά με το ποιες νέες παράμετροι αποτελούν τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τη διαχείριση καυσίμων εν πλω», τονίζει ο κ. Christian Bækmark Schiolborg, Manager, Marine Environment της BIMCO.
Επικεντρώνεται δε σε ζητήματα που ενδεχομένως ανακύπτουν στις αντλίες και στα φίλτρα καυσίμων, σε θέματα που αφορούν την κακή ανάφλεξη των νέων αποθειωμένων καυσίμων και την έγχυση αυτών κ.α. Όλα τα παραπάνω μπορούν να οδηγήσουν σε απώλειες της πρόωσης των πλοίων, επισημαίνει η BIMCO.
Η έρευνα καταδεικνύει τέλος ότι τα συνηθέστερα λειτουργικά προβλήματα σχετίζονται με αυξημένες εναποθέσεις λάσπης και με την εμφάνιση κεριού κατά την αλλαγή από το μαζούτ σε καύσιμα των οποίων η περιεκτικότητα δεν πρέπει να ξεπερνά το 0,50%.
Nic Bothma/AΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Tην ενεργοποίηση δικαιωμάτων προαίρεσης για την επαναγορά καθενός από τα VLCC πλοία «Nissos Kea», «Nissos Nikouria» και «Nissos Anafi», από τον τρέχοντα χρηματοδότη πώλησης…
Σε συμφωνία για τη μείωση κατά 50% των λιμενικών τελών σε Ηράκλειο και Ηγουμενίτσα κατέληξαν ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας και ο επικεφαλής του…
Στο αμερικανικό αργό στρέφει τα «πλοκάμια» της η Ινδία, αυξάνοντας σημαντικά τις εισαγωγές. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε πρόσφατη έκθεσή της η ναυλομεσιτική Braemar, οι…
Οι κλιμακούμενες εντάσεις μεταξύ Ινδίας και Πακιστάν έχουν προκαλέσει εμπορικούς τριγμούς, με τις δύο χώρες μάλιστα να έχουν προβεί και σε εφαρμογή λιμενικών περιορισμών,…
Η στενή συνεργασία Ρωσίας και Κίνας στο εμπόριο συνεχίζει να ενισχύεται, καθώς οι δύο χώρες βρίσκονται στο στάδιο των συνομιλιών αναφορικά με την κατασκευή…
Η ηλεκτρική πρόωση από συστοιχίες μπαταριών λαμβάνει κύρια θέση στη ναυτιλία, με πρόσφατο παράδειγμα το Hull 096 της Incat, το μεγαλύτερο φέριμποτ παγκοσμίως που…
Το 2025 έχει, επί του παρόντος, αποτελέσει έτος χαμηλής δραστηριότητας στις παραγγελίες εμπορικών πλοίων. Από την αρχή του έτους έως και τα τέλη Απριλίου…
Το χαρτοφυλάκιό της συνεχίζει να διευρύνει η γαλλική GTT, καθώς πρόσφατα ανακοίνωσε την εξαγορά της δανικής Danelec. Συγκεκριμένα, η GTT υπέγραψε συμφωνία με το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ