
H παραγωγή χάλυβα των 64 κυριότερων παραγωγών χωρών παγκοσμίως μειώθηκε τον περασμένο Ιούνιο στους 148,3 εκατ. τόνους, καταγράφοντας πτώση 7% συγκριτικά με τον Ιούνιο του 2019, σύμφωνα με στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης Χάλυβα.
Η παγκόσμια παραγωγή χάλυβα άγγιξε τους 873,1 εκατ. τόνους το α΄εξάμηνο του έτους και σημείωσε μείωση 6% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2019. Οι ασιατικές χώρες παρήγαγαν 642 εκατ. τόνους χάλυβα το ίδιο διάστημα, μείωση σε ετήσια βάση κατά 3%. Σημαντική ετήσια πτώση της παραγωγής τους κατέγραψαν οι χώρες της ΕΕ καθώς το α’ εξάμηνο αυτή κινήθηκε στους 68,3 εκατ. τόνους, ήτοι -18,7%. Στο ίδιο μήκος κύματος και οι χώρες της Βόρειας Αμερικής, η παραγωγή χάλυβα των οποίων υποχώρησε κατά 17,6% στους 50,2 εκατ. τόνους το α’ εξάμηνο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης Χάλυβα.
Σε ό,τι αφορά τον Ιούνιο, η Κίνα παρήγαγε 91,6 εκατ. τόνους χάλυβα, σημειώνοντας αύξηση σε ετήσια βάση 4,5%. Στον αντίποδα η παραγωγή της Ινδίας τον περασμένο Ιούνιο έκανε «βουτιά» 26,3% στους 6,9 εκατ. τόνους, ενώ ακόμη μεγαλύτερη ήταν η πτώση της ιαπωνικής παραγωγής χάλυβα και συγκεκριμένα 36,3% στους 5,6 εκατ. τόνους.
Τόσο η παγκόσμια παραγωγή χάλυβα όσο και η παραγωγή χάλυβα της Κίνας για τα χρονικά διαστήματα μεταξύ Ιανουαρίου-Δεκεμβρίου 2019 και Ιανουαρίου-Ιουνίου 2020 παρουσιάζονται στο παρακάτω γράφημα:
H Γερμανία παρήγαγε 2,5 εκατ. τόνους χάλυβα τον Ιούνιο του 2020, μείωση κατά 27,3% σε σχέση με τον Ιούνιο του 2019. Ιταλία, Γαλλία και Ισπανία παρήγαγαν αντίστοιχα 1,8 εκατ. τόνους και 0,8 εκατ. τόνους (έκαστη Γαλλία και Ισπανία).
34,5% ήταν τέλος η ετήσια πτώση της αμερικανικής παραγωγής τον Ιούνιο, η οποία έφτασε στους 4,7 εκατ. τόνους.
Φωτό: David Hecher/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ