
Η γαλλική κυβέρνηση θα επανεξετάσει τα σχέδια για την κατασκευή ενός τέταρτου τερματικού σταθμού στο αεροδρόμιο του Παρισιού «Charles de Gaulle» λόγω της κρίσης του κορονοϊού, δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών Jean-Baptiste Djebbari.
Η γαλλική κρατική εταιρεία διαχείρισης αερολιμένων ADP σχεδιάζει να κατασκευάσει έναν τέταρτο τερματικό σταθμό στο CDG-Roissy με χωρητικότητα 35 έως 40 εκατ. επιβατών ετησίως, εν μέσω έντονων διαμαρτυριών από ακτιβιστές και τοπικούς φορείς, ενώ πλέον και η πτώση της κυκλοφορίας λόγω του Covid-19 έχει προκαλέσει αμφιβολίες για τη βιωσιμότητά του.
«Ο αρχικός σχεδιασμός για επιπλέον 40 εκατ. επιβάτες έως το 2030 πιθανώς δεν δικαιολογείται πλέον», δήλωσε ο Γάλλος υπουργός στο ραδιόφωνο Europe 1.
Επιπλέον, ο κ. Djebbari ανέφερε ότι τα γαλλικά αεροδρόμια θα εξακολουθούν να χρειάζονται επενδύσεις για αναβαθμίσεις και θα πρέπει να διασφαλίσουν ότι μπορούν να προσγειωθούν νέοι τύποι αεροπλάνων, όπως αεροπλάνα με υδρογόνο.
«Το θέμα του T4 θα επανεξεταστεί σε βάθος, αυτή είναι η πραγματικότητα», κατέληξε, προσθέτοντας ότι το θέμα έχει συζητηθεί αρκετές φορές με τον επικεφαλής της ADP, Augustin de Romanet.
Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, ο κ. Djebbari αναφέρθηκε στις επιπτώσεις από την κρίση του Covid-19, η οποία επέφερε μείωση της κίνησης στα γαλλικά αεροδρόμια κατά 40% σε σχέση με τα προ κορονοϊού επίπεδα, με ελαφρώς περισσότερη κίνηση στις πτήσεις εσωτερικού και λίγο λιγότερη στις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων.
«Η κίνηση ανακάμπτει πολύ σταδιακά. Θα δούμε τον Σεπτέμβριο εάν οι επιχειρηματικοί πελάτες θα επιστρέψουν, αυτό θα δώσει μια ένδειξη για το τέλος του έτους και τον επόμενο χρόνο», σημείωσε.
Η ADP δήλωσε ότι μπορεί να χρειαστούν έως και επτά χρόνια ώσπου η κίνηση των επιβατών να ανακάμψει εντελώς από την κρίση. Η κυκλοφορία κατά το πρώτο εξάμηνο στα αεροδρόμια Charles de Gaulle και Orly μειώθηκε κατά 62%, σε 19,8 εκατ. επιβάτες.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ