
Την έγκριση για την υλοποίηση δύο projects αναφορικά με την ένταξη των πλοίων στο δίκτυο παροχής ηλεκτρικής ενέργειας έλαβε ο λιμένας της Βαλένθια από την Connecting Europe Facility (CEF) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, τη Δευτέρα 20 Ιουλίου.
Το ισπανικό λιμάνι αναφέρει ότι το πρώτο project (EALING) αποτελεί στην ουσία μελέτη για τον συντονισμό των εργασιών προς ένα «ηλεκτρικό» λιμάνι, ενώ το δεύτερο project (EALINGWorks Valenciaport) θα επικεντρωθεί στη συγχρηματοδότηση του ηλεκτρικού υποσταθμού του λιμένα, ο οποίος έλαβε πρόσφατα έγκριση από την κυβέρνηση της Καταλωνίας (Generalitat).
Αμφότερα τα projects μελετήθηκαν και συντάχθηκαν από τη Λιμενική Αρχή της Βαλένθια (PAV) και το ValenciaPort Foundation. Πιο συγκεκριμένα, η PAV αναφέρει ότι σκοπός του project EALING είναι η δημιουργία νέων εγκαταστάσεων παροχής ρεύματος στον ισπανικό λιμένα (Onshore Power Supply ‒ OPS), καθώς και η βελτίωση των ήδη υπαρχουσών λιμενικών εγκαταστάσεων παροχής ηλεκτρικής ενέργειας. Παράλληλα, η εν λόγω μελέτη θα καταπιαστεί με ζητήματα όπως αυτά της προστασίας του περιβάλλοντος και της βελτίωσης της ασφάλειας και της αποτελεσματικότητας των λιμανιών.
Όσον αφορά το project EALINGWorks Valenciaport, αυτό θα έχει πιο πρακτικό χαρακτήρα, καθώς θα διευκολύνει την προετοιμασία του δικτύου ηλεκτρικής ισχύος του λιμένα, για την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας σε containerships, πορθμεία και κρουαζιερόπλοια στους νέους τερματικούς σταθμούς του λιμένα της Βαλένθια.
Η Αρχή του λιμένα αναφέρει ότι τα πλοία που εισέρχονται στις εγκαταστάσεις του έχουν ολοένα αυξημένες απαιτήσεις για παροχή ηλεκτρικής ενέργειας. Ως εκ τούτου, η εγκατάσταση των OPS προαπαιτεί τη βελτίωση ολόκληρου του δικτύου παροχής ηλεκτρικής ενέργειας. Σύμφωνα με τη Λιμενική Αρχή της Βαλένθια, τα υφιστάμενα χαρακτηριστικά του δικτύου παροχής ηλεκτρικής ενέργειας στις εγκαταστάσεις του χρειάζονται περαιτέρω αναβαθμίσεις για την επιτυχή εγκατάσταση των μονάδων OPS.
Φωτό: www.valenciaport.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ