
Στην παροχή ενός ολοκληρωμένου πακέτου συστήματος ισχύος θα προβεί η εταιρεία ABB, για την ανάπτυξη του μεγαλύτερου και πιο άρτιου τεχνολογικά πλοίου ανάκτησης διαμαντιών.
Το εν λόγω πλοίο βρίσκεται ήδη σε στάδιο ναυπήγησης σε ναυπηγείο της Damen Shipyards στη Ρουμανία. Με συνολικό κόστος $468 εκατ., το πλοίο θα αποτελέσει την κατεξοχήν μεγαλύτερη επένδυση στη θαλάσσια βιομηχανία ανάκτησης διαμαντιών και θα διαθέτει προηγμένα συστήματα ανίχνευσης, τα οποία θα καθιστούν τον εντοπισμό και την ανάκτηση των διαμαντιών ευκολότερα.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η ABB, το πλοίο θα παραδοθεί το 2022 στη Debmarine Namibia, εταιρεία εξόρυξης διαμαντιών, που αποτελεί joint venture μεταξύ της κυβέρνησης της Δημοκρατίας της Ναμίμπια και του De Beers Group.
Το πλοίο, το οποίο θα έχει μήκος 177 μ., σχεδιάστηκε από την εταιρεία σχεδιασμού και ναυπηγικής πλοίων Marin Teknikk. Θα αποτελέσει επίσης το μεγαλύτερο πλοίο του στόλου της Debmarine Namibia, ξεπερνώντας το τωρινό της μεγαλύτερο πλοίο κατά 8.000 τόνους.
Παράλληλα, η συνεισφορά του πλοίου αναμένεται να προσθέσει 500.000 καράτια στην παραγωγική ικανότητα της εταιρείας. Κατά την ABB, η ενσωμάτωση της τεχνολογίας της εταιρείας στο πλοίο ανάκτησης διαμαντιών θα εξασφαλίσει ταχύτητα στους χρόνους εντοπισμού και ανάκτησης διαμαντιών.
Πέραν των τεχνολογιών για την παραγωγή ενέργειας και πρόωσης, στο πλοίο θα προστεθεί και ένα διαδικτυακό σύστημα αδιάκοπης παροχής ενέργειας διπλής μετατροπής (MUPS), το οποίο θα μειώσει σημαντικά την απώλεια ισχύος και τον χρόνο πιθανής αδράνειας του πλοίου.
Σύμφωνα με δηλώσεις του Juha Koskela, διευθύνοντος συμβούλου της ABB Marine & Ports, «πρόκειται για ένα πραγματικά ξεχωριστό πλοίο, προηγμένης τεχνολογίας, και για ένα project που απαιτεί μια ιδιαίτερα στενή σχέση με τον πελάτη, ώστε να διασφαλιστεί ότι παρέχονται βέλτιστες λύσεις».
Φωτό: Global.abb/group
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ