H Microsoft στις υπηρεσίες της ναυλομεσιτείας

 H Microsoft στις υπηρεσίες της ναυλομεσιτείας

259
 H Microsoft στις υπηρεσίες της ναυλομεσιτείας

Σε συμφωνία με τον τεχνολογικό κολοσσό Microsoft προχώρησε η εταιρεία παροχής ναυτιλιακών υπηρεσιών SPI Marine. Η εν λόγω συνεργασία αποτελεί πρωτοβουλία για τη γεφύρωση του κενού μεταξύ μιας πληθώρας δεδομένων και των διαδικασιών λήψης αποφάσεων.

Πιο συγκεκριμένα, με τη χρήση τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης, ναυλομεσίτες και χρήστες της Microsoft θα μπορούν να λαμβάνουν σε πραγματικό χρόνο απαντήσεις σε πολύπλοκες ερωτήσεις, έτσι ώστε να καταλήγουν στις καλύτερες δυνατές αποφάσεις.

Ο ανώτατος εκτελεστικός διευθυντής της SPI Marine, Mark Roberts, τόνισε πως «με τον παραδοσιακό ρόλο των ναυλομεσιτών να εξελίσσεται γρήγορα, ένας ναυλομεσίτης χρειάζεται ακριβείς και σχετικές με τα δεδομένα που λαμβάνει απαντήσεις, ώστε να μπορεί να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις της αγοράς.

Επιπλέον, η συνεργασία περιλαμβάνει την αναβάθμιση της πλατφόρμας «The Vault» της Microsoft, η οποία θα παρέχει στους χρήστες τα απαραίτητα αναλυτικά στοιχεία κατά τη διάρκεια διαπραγματεύσεων μεταξύ πελατών. Σημειώνεται ότι στην πλατφόρμα εμπεριέχεται και η υπηρεσία Q&A της Microsoft.

Το σύστημα Q&A θα δίνει απαντήσεις σε μια πληθώρα ερωτήσεων. Ποιος είναι ο μέσος όρος αναμονής στον τερματικό σταθμό δεξαμενόπλοιων LBC3 του Χιούστον ανά μήνα; Ποιος είναι ο ρυθμός άντλησης για τα φυτικά έλαια στη Νέα Ορλεάνη και στο St Rose; Σε αυτά και σε άλλα πολλά ερωτήματα θα δίνει απαντήσεις η υπηρεσία Q&A της Microsoft.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.