Ποια η νέα πραγματικότητα για την τουριστική βιομηχανία

Ποια η νέα πραγματικότητα για την τουριστική βιομηχανία

92
Ποια η νέα πραγματικότητα για την τουριστική βιομηχανία

Ταξιδιώτες και τουρίστες βγαίνουν ξανά στους δρόμους και οργανώνουν τις διακοπές τους, ακόμα και σε χώρες όπου η πανδημία του κορονοϊού δεν δείχνει σημάδια υποχώρησης, σύμφωνα με έρευνα που δόθηκε στη δημοσιότητα.

Περίπου το 51% των ανθρώπων σε Βόρεια Αμερική και Λατινική Αμερική σκοπεύουν να κλείσουν ταξίδια τους επόμενους έξι μήνες, σε σύγκριση με το 38% στην Ασία και στην Ευρώπη, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας λογισμικού Oracle Corp. Ωστόσο, οι ταξιδιώτες επιλέγουν κοντινούς προορισμούς, προτιμώντας να οδηγούν, και αποφεύγουν διεθνή ταξίδια.

Λόγω των ταξιδιωτικών περιορισμών και των lockdowns σε πολλές χώρες, προκειμένου να ελεγχθεί η εξάπλωση του Covid-19, δεκάδες χιλιάδες ξενοδοχεία έκλεισαν και τα επίπεδα πληρότητας έχουν μειωθεί κάτω από το 20% για εβδομάδες, δήλωσε ο Alex Alt, γενικός διευθυντής της Oracle Hospitality.

«Θετικό στοιχείο αποτελεί το γεγονός ότι οι καταναλωτές συνεχίζουν να επιθυμούν να ταξιδέψουν», είπε στο Reuters και συμπλήρωσε λέγοντας ότι «παραμένει ενεργή η επιθυμία των ατόμων να βρίσκονται στον δρόμο, να εξερευνούν, να ανακαλύπτουν και να βιώνουν νέες εμπειρίες».

Στις παράκτιες πόλεις των ΗΠΑ, έναν αγαπημένο προορισμό Αμερικανών και ξένων επισκεπτών, η πληρότητα μεταξύ 600 ξενοδοχείων που παρακολουθεί η Oracle έχει αυξηθεί για πέντε συνεχόμενες εβδομάδες, φτάνοντας στα υψηλότερα επίπεδα από τα μέσα Μαρτίου.

«Θα έλεγα ότι η τουριστική βιομηχανία αναμένει σε μεγάλο βαθμό να σημειώσει άνοδο τους καλοκαιρινούς μήνες», δήλωσε ο κ. Alt, σημειώνοντας ότι «το κλειδί της ανάκαμψης θα είναι η επανέναρξη των επαγγελματικών ταξιδιών».

Τα κρούσματα από τον Covid-19 έχουν αυξηθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες και ο αριθμός των θανάτων έχει ξεπεράσει τις 130.000, ωθώντας την Ευρωπαϊκή Ένωση να εξαιρέσει τους Αμερικανούς ταξιδιώτες από τον «ασφαλή» ταξιδιωτικό κατάλογό της.

Σύμφωνα με την έρευνα, το 90% των ξενοδοχείων έχουν αυξήσει ή σχεδιάζουν να αυξήσουν τις εργασίες απολύμανσης και καθαρισμού των μονάδων τους, προκειμένου να μετριαστούν οι ανησυχίες των επισκεπτών. Επιπλέον, το 70% των ξενοδοχείων σκοπεύουν να υιοθετήσουν τεχνολογίες contactless για υπηρεσίες check-in, παραγγελίας φαγητού και θυρωρείου.

Η έρευνα της Oracle διενεργήθηκε σε 4.600 καταναλωτές και 1.800 στελέχη ξενοδοχείων στις Ηνωμένες Πολιτείες, στο Μεξικό, στο Ηνωμένο Βασίλειο, στη Γερμανία, στη Σιγκαπούρη και στην Αυστραλία από τα μέσα Απριλίου έως τις αρχές Μαΐου.

Βέβαια έρευνα της Διεθνoύς Ένωσης Αερομεταφορών (IATA) καταδεικνύει ότι η επιθυμία πολλών τουριστών να ταξιδέψουν σε διεθνείς προορισμούς μετριάζεται από ανησυχίες που έχουν να κάνουν κυρίως με το συνωστισμό στα αεροπλάνα και κατά διάρκεια αναμονής για επιβίβαση σε αυτά ενώ η χρήση των δημόσιων χώρων (τουαλετών κ. λπ.) των αεροδρομίων επίσης αποτελεί κατασταλτικό παράγοντα για τους ταξιδιώτες.

Φωτό: Free-Photos/Pixabay