
Οι εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έχουν καταγράψει μειώσεις στη μεταφορική ικανότητα των πλοίων που διαχειρίζονται για τα προγραμματισμένα ταξίδια το Q3 στις τακτικές γραμμές του Ειρηνικού Ωκεανού και Ασίας-Ευρώπης. Παράλληλα, οι ναύλοι στον κλάδο παρουσιάζουν σημαντική άνοδο, σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης και δεδομένων Sea-Intelligence.
«Κατά την τρέχουσα εβδομάδα παρατηρείται μείωση της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων των containerships λίγο παραπάνω από 4 εκατ. TEUs», αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της Sea-Intelligence, Alan Murphy.
Η Ocean Alliance (Cosco, OOCL, Evergreen, CMA CGM) έχει μέχρι στιγμής ανακοινώσει μειώσεις κατά 1-4% της μεταφορικής ικανότητας των πλοίων της για τις τακτικές γραμμές Ασίας-Ευρώπης, ενώ οι αντίστοιχες μειώσεις για την 2Μ (Maersk, MSC) και The Alliance (Hapag Lloyd, Yang Ming, One) κυμαίνονται μεταξύ 20-25% για αμφότερες τις συμμαχίες. Όσον αφορά τις τακτικές γραμμές του Ειρηνικού Ωκεανού, οι μειώσεις στη μεταφορική ικανότητα των πλοίων της Ocean Alliance κυμαίνονται μεταξύ 2-5%, 3-10% για την 2Μ και 9-15% για την The Alliance.
«Οι τιμές των ναύλων ενισχύονται επίσης περαιτέρω στις τακτικές γραμμές του Ειρηνικού και της Ασίας-Ευρώπης, με τους ναύλους της τακτικής γραμμής Ασίας-Δυτικής Ακτής ΗΠΑ να αυξάνονται κατά 102% και αυτούς της Ασίας-Ανατολικής Ακτής ΗΠΑ κατά 22% μετά τους
χαμηλούς ναύλους με το πέρας του Νέου Κινεζικού Έτους», δήλωσε ο κ. Murphy. Οι ναύλοι των containerships στις τακτικές γραμμές Ασίας-Ευρώπης έχουν ομοίως σημειώσει αυξήσεις μετά το πέρας της κινεζικής Πρωτοχρονιάς, με τις γραμμές Ασίας-Βόρειας Ευρώπης και Ασίας-Μεσογείου να καταγράφουν αυξήσεις κατά 21% και 13% αντίστοιχα, πρόσθεσε ο ίδιος.
Φωτό: Tom Fisk/Pexels
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ