
Η κινεζική αγορά των αερομεταφορών θα καταστεί η μεγαλύτερη στον κόσμο, δήλωσε ο Stan Deal, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Boeing Commercial Airplanes, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο πρακτορείο ειδήσεων Νέα Κίνα.
«Ενώ η πανδημία του Covid-19 έχει διαταράξει τη δυναμική, πιστεύουμε ότι η κινεζική αεροπορική αγορά θα επιστρέψει μακροπρόθεσμα σε υψηλότερη ανάπτυξη και τελικά θα γίνει η μεγαλύτερη στον κόσμο. Η Κίνα έχει προσθέσει περισσότερη χωρητικότητα τα τελευταία δέκα χρόνια από το σύνολο των επόμενων έξι ταχύτερα αναπτυσσόμενων και αναδυόμενων αγορών, συμπεριλαμβανομένης της Ινδίας, της Ρωσίας και της Βραζιλίας», δήλωσε ο Deal, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση της Boeing να στηρίξει και αυτή τη δυναμική ως «εταίρος-κλειδί» στην κινεζική αεροπορική βιομηχανία.
«Οι κινεζικές αεροπορικές εταιρείες σήμερα είναι από τις μεγαλύτερες και πιο παραγωγικές στον κόσμο. Με πολλούς τρόπους, η Air China, η China Southern, η China Eastern και η Hainan δεν είναι απλώς κινεζικές αεροπορικές εταιρείες, είναι παγκόσμιοι αερομεταφορείς που βοηθούν στη θέσπιση του βιομηχανικού προτύπου για διεθνείς πτήσεις και υπηρεσίες in-flight. Οδηγούν επίσης μια κατηγορία αναδυόμενων αερομεταφορέων, που όλες μαζί θα κάνουν την Κίνα τη μεγαλύτερη εμπορική αγορά αεροπορικών μεταφορών στον κόσμο», πρόσθεσε.
Ο Deal ανέφερε ότι η αεροπορική βιομηχανία θα συμβάλει στην ανάπτυξη της χώρας και θα διευκολύνει το εμπόριο και την πολιτιστική ανταλλαγή σε όλες τις γωνιές του πλανήτη.
Από τη σκοπιά της Boeing, ο επικεφαλής της εταιρείας πιστεύει ότι, ενώ οι μεγαλύτερες διεθνείς πτήσεις θα είναι πιο αργές για να επιστρέψουν στα επίπεδα πριν από τον Covid-19, συνολικά η αεροπορική βιομηχανία θα συνεχίσει να στηρίζει και να προωθεί το παγκόσμιο εμπόριο και την πολιτιστική ανταλλαγή μεταφέροντας αποτελεσματικά ανθρώπους και προϊόντα σε αποστάσεις μεγάλες και μικρές.
Κατά τον Deal, η πανδημία είναι απίθανο να αντιστρέψει την τάση της παγκοσμιοποίησης, καθώς υπήρξε ισχυρή δυναμική για ανάπτυξη, ενώ η νέα πρόκληση είναι η γρήγορη εξισορρόπηση των ωφελειών της παγκοσμιοποίησης και η διαχείριση πιθανών συνεπειών.
Φωτό: Markus Winkler/Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το NavHyS αποτελεί ένα πρωτοποριακό ευρωπαϊκό ερευνητικό πρόγραμμα που στοχεύει στην τεχνολογική εξέλιξη της χρήσης υγρού υδρογόνου (LH₂) στη ναυτιλία. Στον πυρήνα της καινοτομίας…
Κατακόρυφη πτώση σημείωσαν οι συμφωνίες για συγχωνεύσεις και εξαγορές (Μ&Α) τον Απρίλιο, απόρροια του εμπορικού πολέμου που πυροδότησε η δασμολογική πολιτική του Προέδρου των…
Ορόσημο για την ανάπτυξη της κορυφαίας εμπορικής πύλης των Φιλιππίνων συνιστά η ολοκλήρωση σημαντικών έργων από τον κολοσσό DP World στον λιμένα Manila South…
Εν μέσω αυξανόμενης ζήτησης για πολεμικά πλοία σε παγκόσμιο επίπεδο, ο ναυπηγικός κολοσσός της Νότιας Κορέας, Hanwha Ocean, φαίνεται να «ποντάρει» στις ΗΠΑ. Σύμφωνα…
Στο στόχαστρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής βρίσκεται εκ νέου το φυσικό αέριο της Ρωσίας, καθώς η ΕΕ επιδιώκει να τερματίσει τις ενεργειακές σχέσεις της με…
Οι χρηματιστηριακές κινήσεις του 119ου πλουσιότερου ανθρώπου στον κόσμο John Fredriksen συνεχίζονται με ταχύτατους ρυθμούς. Μάλιστα, όπως έχει αναδειχθεί τις τελευταίες εβδομάδες, το ενδιαφέρον…
Παρότι η δραστηριότητα των Ελλήνων πλοιοκτητών στις παραγγελίες πλοίων έχει κατεβάσει ρυθμούς το 2025, αρκετές από τις παραγγελίες που λαμβάνουν χώρα αφορούν ιδιαίτερα καινοτόμα…
Την εκκίνηση της δεύτερης φάσης κατασκευής του μεγάλου φωτοβολταϊκού σταθμού 490 MW στη Μεγαλόπολη, ενός έργου που οδηγεί στη μεταμόρφωση των πρώην λιγνιτικών περιοχών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ