
H ινδική ζήτηση για καύσιμα που προορίζονται για τις μεταφορές συρρικνώθηκε τον Μάιο, με το diesel oil να καταγράφει πτώση της τάξεως του 29%, ενώ η χρήση της βενζίνης και του jet fuel υποχώρησαν κατά 35% και 84% αντίστοιχα. Παρ’ όλα αυτά, η ζήτηση αναμένεται να ανακάμψει έως τα τέλη Ιουνίου, καθώς η κυβέρνηση της Ινδίας προέβη στη χαλάρωση των μέτρων του lockdown, με σκοπό την αναζωογόνηση της οικονομίας της χώρας.
Οι πωλήσεις diesel oil της Ινδίας έπεσαν στα 1,32 εκατ. βαρέλια την ημέρα τον Μάιο, σε σύγκριση με τα 1,87 εκατ. βαρέλια την ημέρα την αντίστοιχη περίοδο του 2019, σύμφωνα με δεδομένα του υπουργείου Πετρελαίου της χώρας. Η ζήτηση βενζίνης έφτασε τα 482.000 βαρέλια την ημέρα, σε σχέση με τα 746.000 του περασμένου έτους, ενώ οι πωλήσεις καυσίμων για αερομεταφορές (jet fuel oil) μειώθηκαν από 173.000 σε 28.000 βαρέλια/ημερησίως.
Ωστόσο, η ζήτηση για καύσιμα μεταφορών άρχισε να ανακάμπτει περί τα τέλη Μαΐου σε σύγκριση με τον Απρίλιο, αφού η κυβέρνηση χαλάρωσε τους περιορισμούς στις επιχειρηματικές και γεωργικές δραστηριότητες. Η ζήτηση για diesel oil αυξήθηκε γρηγορότερα από αυτήν για βενζίνη, λόγω της περιόδου συγκομιδής και φύτευσης γεωργικών προϊόντων καθώς και λόγω της επανέναρξης των μεταφορών με φορτηγά. Η χρήση βενζίνης αναμένεται να αυξηθεί με πιο αργούς ρυθμούς, λόγω του ότι πολλοί εξακολουθούν να εργάζονται από το σπίτι και συνεπώς δεν χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους για να μεταβούν στις εργασίες τους. Η χρήση καυσίμων για αερομεταφορές θα παραμείνει χαμηλή, κατά το Argus Media, καθώς η ινδική κυβέρνηση επέτρεψε την επαναλειτουργία περιορισμένων τοπικών πτήσεων, ενώ ακόμη δεν είναι ξεκάθαρο το τοπίο όσον αφορά τις απαγορεύσεις για τις διεθνείς πτήσεις.
Φωτό: PxHere
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τελευταία Ενημέρωση: Πέμπτη 08/05 – 20.00 Λευκός καπνός υψώθηκε από την Καπέλα Σιξτίνα και οι καμπάνες της βασιλικής του Αγίου Πέτρου σήμαναν, σημάδι ότι…
Η ανάγκη μείωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της ναυτιλίας, πέραν της χρήσης καινοτόμων τεχνολογιών και νέων καυσίμων στα πλοία, φέρνει στο προσκήνιο κανονιστικές πρωτοβουλίες τόσο…
Στην υπογραφή μιας σημαντικής συμφωνίας προέβη πρόσφατα η αμερικανική Commonwealth LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Commonwealth LNG υπέγραψε συμφωνία πώλησης και αγοράς…
Σε απρόσμενο «νικητή» της εμπορικής κόντρας Πεκίνου-Ουάσιγκτον φαίνεται πως εξελίσσονται οι αποστολές σιτηρών της Βραζιλίας. Σύμφωνα με στοιχεία της BIMCO, την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου 2025,…
Στη «δίνη» του εμπορικού πολέμου που έχει πυροδοτήσει η επιθετική πολιτική του Ντόναλντ Τραμπ φαίνεται να βρίσκεται (και) ο κλάδος των επιβατικών αερομεταφορών των…
Τα τελευταία δεδομένα για τα διυλιστήρια των ΗΠΑ αναμένεται να επιδράσουν θετικά στη ζήτηση για MR tankers. Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε πρόσφατη έκθεσή της…
Με διπλό ρεκόρ ολοκληρώθηκε ο Απρίλιος για το Βιετνάμ, το οποίο «είδε» τις εισαγωγές από την Κίνα και τις εξαγωγές προς τις ΗΠΑ να…
Οι από κοινού φιλοδοξίες Ρεπουμπλικάνων και Δημοκρατικών περί αναβίωσης ναυπηγικής και ναυτιλιακής βιομηχανίας στις ΗΠΑ οδήγησαν στο «SHIPS for America Act», ένα αμερικανικό όνειρο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ