
H ΕCSA, o θεσμικός φορέας των ευρωπαϊκών εφοπλιστικών ενώσεων, και η ΕΤF (European Transport Workers’ Federation) καλούν με κοινή τους επιστολή τους υπουργούς Υγείας των χωρών της ΕΕ να βοηθήσουν στην εφαρμογή των πρωτοκόλλων του ΙΜΟ για τις ασφαλείς αλλαγές πληρωμάτων στα λιμάνια της ΕΕ.
Με αφορμή την τηλεδιάσκεψη των υπουργών Υγείας που πραγματοποιήθηκε στις 12 Ιουνίου, η ECSA και το ETF επικεντρώνονται στη σημασία της διασφάλισης οι ναυτικοί να μπορούν να αποβιβαστούν από τα πλοία και να επιστρέψουν στα σπίτια τους χωρίς περαιτέρω προβλήματα. Έτσι, θα διατηρηθεί η κίνηση των βασικών προμηθειών και θα διασφαλιστούν η υγεία, η ασφάλεια και η ευημερία των ναυτικών, αναφέρεται στην επιστολή.
Στην επιστολή υπογραμμίζονται επίσης οι σημαντικές προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι ναυτικοί, οι οποίοι, λόγω των ταξιδιωτικών περιορισμών, δεν μπορούν να επαναπατριστούν. Επιπροσθέτως, η έλλειψη άμεσων διαδικασιών για τη χορήγηση visas για τα κράτη της συνθήκης του Σένγκεν τούς αποτρέπει από το να μπαρκάρουν στα πλοία.
«Οι υπουργοί Υγείας αναμφίβολα παίζουν σημαντικό ρόλο, μαζί με τους υπουργούς Μεταφορών και Εσωτερικών, στις εθνικές προσπάθειες προς εφαρμογή των πρωτοκόλλων του ΙΜΟ. […] Η ελεύθερη κίνηση ναυτικών και οι αλλαγές πληρωμάτων στα λιμάνια της ΕΕ πρέπει να διευκολυνθούν υπό συνθήκες που διασφαλίζουν την υγεία και ελαχιστοποιούν τους κινδύνους εξάπλωσης του Covid-19», σχολίασε χαρακτηριστικά ο Martin Dorsman, γενικός γραμματέας της ΕCSA.
O ίδιος πρόσθεσε ότι οποιαδήποτε επιπλέον καθυστέρηση στις αλλαγές πληρωμάτων θα έχει σφοδρές συνέπειες στην ψυχική υγεία των ναυτικών.
Μπορείτε να διαβάσετε την επιστολή εδώ.
Φωτό: Ali Haider/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ