
Επέκταση της στρατηγικής συνεργασίας τους συμφώνησαν οι ιταλικές Eni και Fincantieri, συνεχίζοντας την τριετή αλληλοϋποστήριξη σε πρωτοβουλίες στον τομέα της Έρευνας και Ανάπτυξης. Οι διευθύνοντες σύμβουλοι των δύο εταιρειών, Claudio Descalzi και Giuseppe Bono, υπέγραψαν το σχετικό μνημόνιο συνεργασίας, το οποίο τέθηκε σε ισχύ το 2017.
Επίκεντρο της επέκτασης της συνεργασίας των δύο εταιρειών είναι η από κοινού αξιολόγηση των ευκαιριών για την ανάπτυξη καινοτόμων πρωτοβουλιών στον τομέα της απανθρακοποίησης και της κυκλικής οικονομίας. Οι δραστηριότητες θα επικεντρωθούν κυρίως στα ενεργειακά απόβλητα, στην κατασκευή πλοίων με χρήση καυσίμου όπως φυσικό αέριο, μεθανόλη ή υδρογόνο και στις εφαρμογές κυψελών καυσίμου.
Ο Claudio Descalzi, διευθύνων σύμβουλος της Eni, δήλωσε: «Χάρη στις ανεπτυγμένες συνέργειες, οι Fincantieri και Eni θα υποστηρίξουν τη βιώσιμη ανάπτυξη της χώρας (σ.σ. Ιταλία). Αυτή η συμφωνία ταιριάζει απόλυτα στη μακροπρόθεσμη στρατηγική που έχουμε σχεδιάσει. Για να χτίσουμε τη νέα Eni, έχουμε συνδυάσει οικονομική και περιβαλλοντική βιωσιμότητα, εργαζόμαστε προς μια δίκαιη μετάβαση παρέχοντας ενέργεια με κερδοφόρο τρόπο και, ταυτόχρονα, επιτυγχάνοντας μια σημαντική μείωση του αποτυπώματος άνθρακα. Το φυσικό αέριο, μια πηγή ορυκτής ενέργειας με το χαμηλότερο αποτύπωμα άνθρακα, θα
βαίνει συνεχώς αυξανόμενο στο μείγμα παραγωγής της Eni τα επόμενα χρόνια: 60% το 2025, φτάνοντας το 85% το 2050. Σε αυτή τη διαδικασία, η Fincantieri αντιπροσωπεύει έναν στρατηγικό εταίρο, με τον οποίο συνεχίζουμε να ερευνούμε και να αναπτύσσουμε καινοτόμες τεχνολογίες και συστήματα».
Ο Giuseppe Bono, διευθύνων σύμβουλος της Fincantieri, σχολίασε: «Πιστεύουμε ότι η επιτυχία αυτής της εταιρικής σχέσης είναι πολύ καλά νέα για την Ιταλία, δεδομένου ότι η συνεργασία αφορά τη βαρύνουσας σημασίας αειφόρο ανάπτυξη. Η ικανότητα δύο μεγάλων βιομηχανικών παραγόντων να συγκεντρώσουν εμπειρίες, δεξιότητες και, πάνω απ’ όλα, τα οράματά τους για το μέλλον είναι ένα τεράστιο στρατηγικό επίτευγμα. Είμαι πολύ ικανοποιημένος επειδή η ερευνητική πορεία που χαρτογραφούμε με μια ομάδα όπως η Eni έχει ήδη οδηγήσει στη δημιουργία πολλών έργων, ενοποιώντας το τεχνολογικό προβάδισμα, που επέτρεψε στις εταιρείες μας σημαντικά επιτεύγματα παγκοσμίως».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Νορβηγική Πρεσβεία στην Αθήνα, σε συνεργασία με την Oriani Hellas, διοργάνωσε με επιτυχία τη 2nd Greek-Norwegian Maritime Innovation Summit, στην κατοικία της Πρέσβειρας.…
Η αγορά των ferries, τα οποία διασχίζουν το στενό του Γιβραλτάρ έχει υποστεί σημαντικές μεταβολές τα τελευταία χρόνια, αναφέρει πρόσφατη έκθεση της AXS Marine.…
Εκρηκτική άνοδο σημείωσαν οι πωλήσεις σόγιας της Αργεντινής τις πρώτες 18 ημέρες του 2025, πριν από την αύξηση των εξαγωγικών δασμών από την 1η…
Παρά την επιβολή δασμών που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα, ο όγκος των πωλήσεων τον προηγούμενο μήνα ήταν…
Η Τουρκία εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους $660.000 από την Παγκόσμια Τράπεζα για ένα έργο στην εμπορική διαδρομή του Μεσαίου Διαδρόμου, σύμφωνα με ΜΜΕ από τη…
Η Celestyal ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση μιας σημαντικής πρωτοβουλίας αναχρηματοδότησης, αντικαθιστώντας τη χρηματοδότηση που είχε αρχικά λάβει για την απόκτηση των πλοίων της με…
Το Πανεπιστημιακό Παιδιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), το οποίο προβλέπεται να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί στην ελληνική κοινωνία στις αρχές του 2027,…
Έτοιμο να σαλπάρει στις παγωμένες θάλασσες του Αρκτικού Ωκεανού είναι το «Alexey Kosygin», το πρώτο ice-class LNG carrier ρωσικής ναυπήγησης, βάσει ανακοίνωσης της Sovcomflot.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ