
Η τρέχουσα πανδημία έχει διαταράξει τις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού με πολλούς, διαφορετικούς τρόπους. Ειδικότερα, οι καθυστερήσεις στις διακινήσεις μεταξύ των μεγάλων περιοχών εφοδιασμού της Κίνας και άλλων περιοχών της Ασίας, καθώς και των καταναλωτικών αγορών της Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής, οδήγησαν σε σημαντική συσσώρευση αγαθών που παρήχθησαν στις πρώτες περιοχές και που τώρα δεν είναι αναγκαίες για τις αγορές των δεύτερων, αναφέρει το TT Club.
Αυτές οι συσσωρεύσεις περιλαμβάνουν εμπορευματοκιβώτια τόσο σε λιμάνια μεταφόρτωσης όσο και στους τερματικούς σταθμούς προορισμού, καθώς και φορτία εισαγωγής που έχουν παραδοθεί σε αποθήκες και κέντρα διανομής. Πρόκειται κυρίως για μη απαραίτητα προϊόντα, για τα οποία υπάρχει μικρή ζήτηση, καθώς τα σημεία πώλησης είναι κλειστά ή οι προμήθειες για τις γραμμές παραγωγής είναι στατικές ή μειωμένης χωρητικότητας.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, για παράδειγμα, οι τελευταίες εκτιμήσεις δείχνουν ότι το 90% της χωρητικότητας αποθήκευσης της χώρας είναι πλήρες και η Ένωση Αποθηκών Ηνωμένου Βασιλείου (UKWA) προβλέπει ότι σύντομα δεν θα υπάρχουν πλέον διαθέσιμοι χώροι αποθήκευσης.
«Η ασφάλεια είναι σαφώς το πρωτεύον ζήτημα, καθώς οι εταιρείες αναζητούν εναλλακτικό χώρο αποθήκευσης», λέει ο Michael Yarwood, από το TT Club. «Είτε πρόκειται για δομές που δεν χρησιμοποιούνται συνήθως για αποθήκευση, είτε φορτωμένα οχήματα σταθμευμένα δίπλα σε μια πλήρη αποθήκη, είτε απλώς άλλου είδους εγκαταστάσεις, η ασφάλεια σε τέτοιες περιπτώσεις μπορεί να μην είναι στα ίδια επίπεδα με αυτά που θα έπρεπε.
»Τα φυσικά χαρακτηριστικά μιας προσωρινής εγκατάστασης αποθήκευσης μπορεί επίσης να είναι ανεπαρκή και για άλλους λόγους, π.χ. υγειονομικού ενδιαφέροντος. Επιπλέον, πρέπει να ληφθούν υπόψη η φύση του φορτίου και η ικανότητα σωστού χειρισμού και αποθήκευσης επικίνδυνων υλικών και ειδικών προϊόντων (όπως υψηλή τιμή ή ελεγχόμενη θερμοκρασία). Αυτοί οι παράγοντες μπορεί επίσης να επεκταθούν σε ακατάλληλο ή κατώτερο εξοπλισμό χειρισμού και στην ανάγκη εξωτερικής ανάθεσης σε εργατικό δυναμικό και προσωπικό ασφαλείας από προηγουμένως άγνωστες πηγές. Όποτε είναι δυνατόν, θα πρέπει να διατηρούνται τα καθιερωμένα πρότυπα και η λήψη μέτρων δέουσας επιμέλειας», καταλήγει ο M. Yarwood.
Φωτό: Isaac Ezeoke/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Queensway ολοκλήρωσε με επιτυχία την επίβλεψη ενός νεότευκτου έργου, επιβλέποντας κάθε στάδιο, από την κοπή του χάλυβα έως την τελική παράδοση, με ακρίβεια…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε την απόφασή του για επιβολή δασμών 50% στις εισαγωγές από τη Βραζιλία, κοινοποιώντας μέσω Truth Social την…
Δύο μεγάλες αναπλάσεις του δήμου Λαυρεωτικής στις δύο μεγάλες πόλεις του, φιλοδοξούν όχι μόνο να αλλάξουν την αισθητική εικόνα, αλλά να βελτιώσουν τόσο την…
Με την προσθήκη ενός νέου Airbus A320neo, που συνδυάζει υψηλή απόδοση και σημαντικά μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, ενισχύει τον στόλο της η αεροπορική εταιρεία SKY…
Η κυβέρνηση του Ισραήλ και το παλαιστινιακό ισλαμιστικό κίνημα Χαμάς μπορεί να καταλήξουν σε συμφωνία κατάπαυσης του πυρός και απελευθέρωσης ομήρων που παραμένουν στη…
Tα τελευταία χρόνια, η πετρελαϊκή βιομηχανία της Λιβύης δοκιμάζεται από εγχώριες αναταραχές και συγκρούσεις, που έβαλαν «λουκέτο» σε ορισμένα πεδία πετρελαίου της χώρας και…
Καθώς η Μόσχα «ποντάρει» δυναμικά στο Βόρειο Πέρασμα, ως μια βιώσιμη εναλλακτική της Διώρυγας του Σουέζ για το θαλάσσιο εμπόριο Ασίας-Ευρώπης, στο επίκεντρο της…
Τη «γέννηση» του μεγαλύτερου ναυπηγικού conglomerate παγκοσμίως ενέκρινε πρόσφατα το Χρηματιστήριο της Σαγκάης (SSE), σηματοδοτώντας ένα ορόσημο για την παγκόσμια ναυπηγική βιομηχανία. Συγκεκριμένα, το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ