Στα χαμηλότερα επίπεδα από τον Μάρτιο του 2016 βρίσκονται οι ναύλοι για τα Capesizes, εγείροντας ανησυχίες για την πορεία της αγοράς των dry. Με νέα της έκθεση η Danish Ship Finance σημειώνει ότι η υπερπροσφορά συνεχίζει να «πληγώνει» την αγορά των Capesizes, ενώ οι μακροπρόθεσμες ναυλώσεις τους συνιστούν ότι η ναυλαγορά ενδεχομένως να αποδυναμωθεί περαιτέρω στο μέλλον.
Σύμφωνα με το report, οι τιμές των μεταχειρισμένων Capesizes βιώνουν ριζική μείωση και προσεγγίζουν αυτές των Panamaxes.
Παράλληλα, η Danish Ship Finance αναφέρει ότι η ζήτηση για τα Capesizes αναμένεται να πέσει κατά 2,3% το 2020, ενώ εκτιμάται ότι θα αυξηθεί κατά 3,3% το 2021, με τα μεγαλύτερα σε ηλικία πλοία να είναι πιο επιρρεπή σε παροπλισμό. Ελπίδα, παρ’ όλα αυτά, αποτελεί το πιθανό πακέτο οικονομικής ενίσχυσης της Κίνας, το οποίο θα υποστηρίξει νέες υποδομές, που με τη σειρά τους θα αυξήσουν τη ζήτηση για πρώτες ύλες, όπως άνθρακα και σιδηρομετάλλευμα.
Φωτό: Pexels