Νέα συνεργασία για την προώθηση της αμμωνίας ως ναυτιλιακού καυσίμου

Νέα συνεργασία για την προώθηση της αμμωνίας ως ναυτιλιακού καυσίμου

313
Νέα συνεργασία για την προώθηση της αμμωνίας ως ναυτιλιακού καυσίμου

Η αμμωνία ως ναυτιλιακό καύσιμο του μέλλοντος φαίνεται πως κερδίζει διαρκώς έδαφος καθώς πρόσφατα η Imabari Shipbuilding Co., Ltd., η MAN Energy Solutions, η Mitsui E&S Machinery Co., Ltd, ο ClassNK, η  ITOCHU ENEX Co. Ltd. και η ITOCHU Corporation συμφώνησαν να αναπτύξουν πλοία, των οποίων η κύρια μηχανή θα καίει αμμωνία για την κίνησή τους.

Οι διεθνείς πιέσεις για τον περιορισμό της κλιματικής αλλαγής είχε ως απόρροια τη Συμφωνία του Παρισίου το 2016 ενώ το 2018 ο ΙΜΟ υιοθέτησε την στρατηγική του για τη μείωση των εκπομπών GHG από τη ναυτιλιακή βιομηχανία. Ο ΙΜΟ προσβλέπει σε μείωση των εκπομπών CO2 της ναυτιλίας ανά μεταφορικό έργο κατά τουλάχιστον 40% έως το 2030 (από τα επίπεδα του 2008) και 50% έως το 2050.

Η νέα συμφωνία δεν περιορίζεται μόνο στην ανάπτυξη πλοίων με κύρια μηχανή καύσης αμμωνίας αλλά και στην ανάπτυξη εγκαταστάσεων διανομής και προμήθειας αμμωνίας. Η κοινοπραξία προσβλέπει στο να προωθήσει πρωτοβουλίες για τη μείωση των αερίων του θερμοκηπίου με τη συνεργασία ναυτιλιακών εταιρειών απ’ όλον τον κόσμο αλλά και κρατικών φορέων.

Φωτό: Sergio Souza/Unsplash

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.