
Oι εξαγωγές σιδηρομεταλλεύματος από τα ινδικά λιμάνια ανήλθαν στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων έξι ετών κατά το οικονομικό έτος 2020 (1 Απριλίου 2019-29 Φεβρουαρίου 2020), καθώς έως τα τέλη του περασμένου Φεβρουαρίου εξήχθησαν 50 εκατ. τόνοι iron ore, το οποίο είναι απαραίτητο για την παραγωγή χάλυβα.
Μάλιστα ο όγκος εξαγωγών iron ore από τα ινδικά λιμάνια κατά το εν λόγω χρονικό διάστημα έχει καταγράψει τη μεγαλύτερη ετήσια ανάπτυξη, και συγκεκριμένα 43%. Από την άλλη, ευπαθή εμπορεύματα που μεταφέρονται σε εμπορευματοκιβώτια αλλά και λιπάσματα είδαν τις εξαγωγές τους να αυξάνονται κατά 2,1% και 10,3% αντίστοιχα. O όγκος των εξαγωγών άνθρακα παρουσίασε πτώση της τάξεως του 8,3% σε σχέση με το οικονομικό έτος 2019, καθώς η εγχώρια ζήτηση υποχώρησε αισθητά.
Σύμφωνα με report της CARE Ratings, η διακίνηση φορτίων μέσω των κυριότερων ινδικών λιμένων παρουσιάζει σύνθετο ποσοστό ετήσιας ανάπτυξης (CAGR) 4,7% μεταξύ των οικονομικών ετών 2015-2019. Σε ό,τι αφορά τη διακίνηση σιδηρομεταλλεύματος και άνθρακα, τα αντίστοιχα ποσοστά διαμορφώνονται στο 17,4% και 2% για το ίδιο χρονικό διάστημα.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η συνολική διακίνηση φορτίων από τα κυριότερα ινδικά λιμάνια κατά το οικονομικό έτος 2020 παρουσίασε επιβραδυνόμενο ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 1,4% σε σχέση με το 2,8% που σημειώθηκε το αμέσως προηγούμενο οικονομικό έτος. Οι εμπορικές διενέξεις ΗΠΑ–Κίνας και οι εκατέρωθεν δασμοί, που δημιούργησαν ένα ρευστό σκηνικό για το διεθνές εμπόριο το 2019, σε συνδυασμό με την επιβράδυνση της ινδικής οικονομίας, είχαν ως απόρροια τη μειωμένη ανάπτυξη στα λιμάνια.
Φωτό: Djedj/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ