
Η Airbus ανακοίνωσε πρόσφατα τη μείωση στην παραγωγή των αεροσκαφών της κατά το ένα τρίτο περίπου, προκειμένου να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η πανδημία. Η μείωση της παραγωγής αποβλέπει στην καλύτερη οικονομική διαχείριση της εταιρείας, στη διατήρηση της ευελιξίας της, αλλά και στην ασφάλεια των εργαζομένων της.
Οι προηγούμενοι στόχοι για την παραγωγή κάθε μήνα ήταν: 60 αεροσκάφη τύπου A320, 3,25 αεροσκάφη τύπου A330 και 10 αεροσκάφη τύπου A350. Πλέον οι νέοι μειωμένοι στόχοι της εταιρείας είναι: 40 αεροσκάφη τύπου A320, 2 αεροσκάφη τύπου A330 και 6 αεροσκάφη τύπου A350.
Η μείωση της παραγωγής δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς ο κλάδος των αερομεταφορών διανύει μία από τις δυσκολότερες περιόδους στην ιστορία του. Οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες δεν διαθέτουν μεγάλη ρευστότητα και η ικανότητά τους να συνεχίσουν να επιβιώνουν μειώνεται μέρα με τη μέρα. Ήδη ορισμένες αεροπορικές εξετάζουν τη διαφοροποίηση ή και την ακύρωση παραγγελιών για νέα αεροσκάφη. Η LATAM Airlines, μία από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες της Λατινικής Αμερικής, προέβη σε μείωση της παραγγελίας της από 25 Airbus A350 σε 15. Ταυτόχρονα, η Easyjet, που έχει παραγγείλει περισσότερα από 100 αεροσκάφη του γαλλογερμανικού κολοσσού, εξετάζει την ακύρωση της παραγγελίας-μαμούθ, ακόμα και αν αυτό έχει οικονομικές συνέπειες για την ίδια. Από την άλλη πλευρά, η Airbus σημείωσε πτώση στις νέες παραγγελίες το τελευταίο διάστημα, ενώ παράλληλα, λόγω των περιορισμών που έχει προκαλέσει η πανδημία, σημειώθηκε και μείωση στις παραδόσεις νέων αεροσκαφών.
Πρωταρχικός στόχος της εταιρείας παραμένει και η ασφάλεια των εργαζομένων. Η Airbus έχει προχωρήσει σε σημαντικές αλλαγές στις μονάδες παραγωγής της σε Ισπανία και Γαλλία, με την υιοθέτηση νέων πρωτοκόλλων ασφαλείας.
Φωτό: WikimediaImages/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ