Στροφή σε online παραγγελίες για τη Maersk

Στροφή σε online παραγγελίες για τη Maersk

105
Στροφή σε online παραγγελίες για τη Maersk

Λαμβάνοντας υπόψη τον κίνδυνο για την υγεία που προκαλείται από το ξέσπασμα του κορονοϊού παγκοσμίως, οι εργαζόμενοι της A.P. Moller-Maersk εργάζονται κυρίως εξ αποστάσεως. Σε αυτό το πλαίσιο, η ναυτιλιακή εταιρεία ενθαρρύνει τους πελάτες της να κάνουν το ίδιο, διασφαλίζοντας ότι η ασφάλεια είναι πρωταρχικής σημασίας.

Η Maersk παροτρύνει τους πελάτες της να επωφεληθούν από τις διαθέσιμες πλατφόρμες για να κάνουν online κρατήσεις ‒όπως Maersk Spot, Blockchain, Captain Peter και άλλα ψηφιακά μέσα‒ με στόχο να προωθηθεί το σημερινό δύσκολο έργο της διακίνησης εμπορευμάτων διά ξηράς και θαλάσσης μέσω φορτηγών, τρένων, φορτηγίδων ή πλοίων.

Ο ναυτιλιακός κολοσσός ισχυρίζεται ότι αυτός είναι επίσης ένας τρόπος για την άσκηση της κοινωνικής αποστασιοποίησης σε αυτές τις δύσκολες στιγμές. Ο διευθύνων σύμβουλος της Maersk για τη Λατινική Αμερική, Lars O. Nielsen, σχολίασε ότι η ασφάλεια των εργαζομένων και των οικογενειών τους και των πελατών τους είναι βασική προτεραιότητα για τη ναυτιλιακή εταιρεία: «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα ασφαλείας σε όλο τον κόσμο, με το διοικητικό προσωπικό που εργάζεται από το σπίτι, καθώς οι επιχειρήσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας συνεχίζουν να λειτουργούν, με τους ναυτικούς να βρίσκονται περισσότερο χρόνο στη θάλασσα για παράδειγμα».

«Σε αυτό το δύσκολο σενάριο, κατορθώνουμε να διατηρήσουμε τα αγαθά σε κίνηση για τους πελάτες μας και έχουμε εξειδικευμένες ομάδες που εργάζονται 24 ώρες την ημέρα ‒με τα κατάλληλα μέτρα ασφαλείας‒, αλλά παροτρύνουμε τους πελάτες μας να στραφούν στις online λειτουργίες», κατέληξε ο κ. Nielsen.

Η παγκόσμια βιομηχανία εφοδιαστικής αλυσίδας επηρεάζεται καθημερινά από την υπερφόρτωση των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, των τηλεφωνημάτων και των μεγάλων διαδικασιών εγγράφων, αυξάνοντας το κόστος για τις επιχειρήσεις. Από την άποψη αυτή, τα τελευταία τρία χρόνια η Maersk έχει επενδύσει σε ψηφιακές πλατφόρμες, για να βρει νέους τρόπους απλούστευσης της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, εξοικονομώντας χρόνο, μειώνοντας το κόστος και αυξάνοντας τη διαφάνεια για τους πελάτες της που μεταφέρουν εμπορεύματα παγκοσμίως.