Πρόσω ολοταχώς για το μεγαλύτερο Ro Ro κατανάλωσης LNG

Πρόσω ολοταχώς για το μεγαλύτερο Ro Ro κατανάλωσης LNG

508
Πρόσω ολοταχώς για το μεγαλύτερο Ro Ro κατανάλωσης LNG

Τη ναυπήγηση του πρώτου από τη σειρά μεγαλύτερων Ro Ro πλοίων κατανάλωσης LNG ξεκίνησε πρόσφατα το κινεζικό ναυπηγείο Yantai CIMC Raffles.

Όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση της Wallenius SOL, το πλοίο θα διαθέτει επίσης ένα ice class 1A Super και αναμένεται να παραδοθεί τον Αύγουστο του 2021. Το πλοίο θα διαθέτει δύο δεξαμενές LNG τύπου C, χωρητικότητας 685 κ.μ. εκάστη, θα έχει μήκος 242 μ., πλάτος 35,2 μ., ενώ η μέγιστη ταχύτητά του θα ανέρχεται σε 20 κόμβους. Αναπτύχθηκε από τη σουηδική Wallenius SOL και τη ναυπηγική εταιρεία Knud E. Hansen για να επιχειρεί σε δύσκολες συνθήκες πλοήγησης στον Βοθνιακό Κόλπο.

«Το συγκεκριμένο πλοίο θα αποτελέσει σημαντικό μέρος του στόλου μας», τόνισε ο Ragnar Johansson, Managing Director της Wallenius SOL.

Από την πλευρά του, ο Νi Tao, αντιπρόεδρος του Yantai CIMC Raffles, ανέφερε ότι η έναρξη της κατασκευής του πλοίου είναι εντός χρονοδιαγράμματος, παρά τις δυσκολίες λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.

Να σημειωθεί τέλος ότι η Wallenius SOL, που ιδρύθηκε το 2019, αποτελεί θυγατρική των Wallenius Lines και Swedish Orient Line (SOL), ειδικεύεται στη μεταφορά προϊόντων δασοκομίας και θα εξυπηρετεί το δίκτυο μεταξύ Βοθνιακού Κόλπου, Βαλτικής και Βόρειας Θάλασσας.

Φωτό: Wallenius SOL

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.