
Ο φορέας εκμετάλλευσης του μεγαλύτερου τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων της Νιγηρίας επεκτείνει τις δραστηριότητές του ώστε να αντιμετωπίσει την απότομη αύξηση της κυκλοφορίας από τότε που η κυβέρνηση έκλεισε τα σύνορα με το Μπενίν.
Τον Αύγουστο, ο πρόεδρος Muhammadu Buhari διέταξε το μερικό κλείσιμο των χερσαίων συνόρων της Νιγηρίας με τους γείτονές του, προκειμένου να περιορίσει το λαθρεμπόριο ρυζιού, σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg. Δύο μήνες αργότερα, τα μέτρα επεκτάθηκαν στο εμπόριο όλων των αγαθών, σε μια προσπάθεια ενίσχυσης της τοπικής παραγωγής. Ο πρόεδρος Buhari θέλησε επίσης να σταματήσει το λαθρεμπόριο των προϊόντων καυσίμων της Νιγηρίας.
Περίπου το 80% όλων των εισαγωγών στο λιμάνι Κοτονού του Μπενίν προορίζεται για τον «μεγάλο» γείτονά του, σύμφωνα με την Παγκόσμια Τράπεζα.
O όγκος των διακινούμενων φορτίων από τα δύο εμπορικά λιμάνια του Λάγος έχει αυξηθεί σημαντικά, με τις εισαγωγές του περασμένου Οκτωβρίου να είναι αυξημένες κατά 50% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, δήλωσε εκπρόσωπος της AP Moller-Maersk.
Οι μονάδες της APM Terminals διαχειρίζονται το τερματικό εμπορευματοκιβωτίων στο κεντρικό λιμάνι Apapa στο Λάγος, με την εταιρεία να δαπανά 80 εκατ. δολάρια για να διπλασιάσει τον αριθμό των γερανών στην Apapa και να επεκτείνει τη χωρητικότητά τους. Η Αρχή Λιμένων της Νιγηρίας διαμαρτυρήθηκε στην APM Terminals για την ανεπάρκεια του εξοπλισμού διακίνησης των εμπορευματοκιβωτίων και τις καθυστερήσεις που προκύπτουν, σύμφωνα με την εφημερίδα ThisDay.
Το υψηλό επίπεδο ανεπάρκειας των λιμένων της Apapa υπήρξε πονοκέφαλος για διαδοχικές κυβερνήσεις της Νιγηρίας, οι οποίες απέτυχαν να επιδιορθώσουν τις υποβαθμισμένες υποδομές, να μειώσουν τη γραφειοκρατία και να αντιμετωπίσουν τη διαφθορά. Και ενώ οι λιμένες του Λάγος χειρίζονται περίπου το 80% της συνολικής ναυτιλιακής κυκλοφορίας, μια νέα εγκατάσταση βρίσκεται ήδη υπό κατασκευή, 65 χλμ. ανατολικά της πόλης, προκειμένου να δώσει λύση στην ανεπάρκεια.
Η παράδοση των προϊόντων στην Apapa είναι πολύ πιο ακριβή από την αποστολή τους στα λιμάνια του Durban στη Νότια Αφρική και στην Tema στην Γκάνα, σύμφωνα με το SBM Intelligence, εξαιτίας των αυξημένων χρεώσεων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ