
Η d’Amico International Shipping S.A. (DIS) ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το 2019, όπου και κατέγραψε ζημίες $27,5 εκατ. έναντι ζημιών $55,1 εκατ. το 2018.
Ιδιαίτερα κατά το δ΄ τρίμηνο, η DIS επέστρεψε σε κερδοφορία ύψους $4,9 εκατ., με τον Paolo d’Amico, πρόεδρο και CEO της εταιρείας, να σημειώνει ότι, κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, οι συνθήκες της αγοράς ήταν ευνοϊκές, με αποτέλεσμα η DIS να επιτυγχάνει στη spot αγορά μέσους ναύλους περί τα $13.683/ημέρα ($10.798/ημέρα το 2018).
Ο ίδιος σημείωσε ότι «το δ΄ τρίμηνο ήταν ιδιαίτερα ισχυρό για την αγορά κυρίως λόγω της αυξημένης ζήτησης ελέω εποχικότητας αλλά και της αναμενόμενης εφαρμογής του sulphur cap. Αν εξαιρέσουμε μια σύντομη διόρθωση που παρατηρείται λόγω του Covid-19, η ισχυρή αγορά παρατηρείται και κατά τη διάρκεια του α΄ τριμήνου, με τους ναύλους να συνεχίζουν την ανοδική τους πορεία μετά τα μέσα Φεβρουαρίου».
Ο επικεφαλής της DIS έκανε ειδική αναφορά στον κορονοϊό, σημειώνοντας ότι είναι κάτι σοβαρό από ανθρωπιστικής και οικονομικής πλευράς, ωστόσο προς το παρόν η επίπτωσή του στην αγορά των product tankers είναι περιορισμένη, καθώς η μειωμένη κινεζική ζήτηση για υγρά φορτία έχει αντισταθμιστεί από long-haul trades, όπου ασιατικά φορτία κατευθύνονται προς τον Ατλαντικό.
«Ωστόσο, οι συνέπειες του κορονοϊού δεν είναι ακόμη γνωστές και θα διατηρήσουμε μια συνετή προσέγγιση όταν εισέλθουμε στο β΄ τρίμηνο», τόνισε ο Paolo d’Amico, ο οποίος δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στη μη επίτευξη συμφωνίας μεταξύ των μελών του OPEC+, που είχε ως απόρροια τη μείωση του κόστους των καυσίμων για τα πλοία.
Ο ίδιος κατέληξε ότι, με βάση το πολύ χαμηλό orderbook στην αγορά των product tankers αλλά και τις συνιστώσες που διαμορφώνουν τη ζήτηση, «διατηρούμε θετικές προοπτικές για τα product tankers».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ