Σύμφωνα με τη MAN Energy Solutions, η εταιρεία BW LPG, η πρώτη πλοιοκτήτρια εταιρεία η οποία έδωσε παραγγελία για τη μετατροπή τεσσάρων συμβατικών κινητήρων σε κινητήρες MAN B&W ME-LGIP που καταναλώνουν ως καύσιμο LPG, άσκησε, βάσει της αρχικής σύμβασης, το δικαίωμα παραγγελίας επιπλέον τεσσάρων μετατροπών.
Η αρχική σύμβαση αφορούσε τη μετατροπή τεσσάρων κινητήρων MAN B&W 6G60ME-C9.2 που καταναλώνουν HFO σε κινητήρες 6G60ME-C9.5-LGIP διπλού καυσίμου, οι οποίοι χρησιμοποιούν ως καύσιμο υγραέριο (LPG). Η BW LPG προχώρησε στην παραγγελία των επιπλέον μετατροπών μετά την επιτυχημένη ολοκλήρωση των δοκιμών έγκρισης τύπου (TAT) για τον πρώτο από τους εν λόγω κινητήρες, που πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα στις εγκαταστάσεις της STX Heavy Industries στην Κορέα.
O Pontus Berg, εκτελεστικός αντιπρόεδρος του τεχνικού και επιχειρησιακού τμήματος της BW LPG, ανέφερε σχετικά: «Η αύξηση της συνολικής επένδυσης της BW LPG σε οκτώ κινητήρες διπλού καυσίμου αποτελεί μέρος της εταιρικής μας δέσμευσης για αειφόρο ανάπτυξη. Επενδύοντας σε πρωτοποριακές τεχνολογίες πρόωσης, η BW LPG εκσυγχρονίζει τον στόλο της, μειώνοντας παράλληλα το συνολικό περιβαλλοντικό της αποτύπωμα».
Φωτό: BW LPG